Gå til innhold

Forventninger til date...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt noen menn via nettet de siste månedene, og vært flink til å ikke ha spesielle forventninger på forhånd. Alle har vært hyggelige å prate noen timer med, et par har jeg blitt litt tiltrukket av og møtt igjen.

Men nå har jeg kommet i kontakt med en som virkelig virker som noe - rimelig kjekk, smart (virkelig smart.. det er noe jeg ønsker meg), selvstendig, gjennomtenkt, hyggelig og morsom. Kanskje "feil type" sosialt sett, han er antagelig mer utadvent og sosial enn meg, men det gjenstår jo å se. Nå merker jeg at jeg faktisk begynner å få en del forventninger :sjenert: Kan noen få meg ned til nullpunktet ved å komme med skrekkhistorier, eller kanskje noen søte historier hvor forventningene har blitt innfridd?

Jeg kommer selvsagt til å møte ham med åpent sinn, og tror vi uansett vil ha noe å snakke om - selv om ikke den store kjemien skulle dukke opp, men likevel... (og ja, vi har avtalt å møtes).

Anonym poster: 67dd146e61065963ce74e8f05c6164e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har truffet en før han var kjempe koselig var sammen i 2 år. :)

Han andre chatet jeg bare fikk forventning snakket med ham i et år plutselig jeg spurte vi skule treffes (date) bloket han meg, har ikke snaket med han siden det.

Han trede klarte å ødlege nesten livet mitt,snakket sammen halv år vi traff hverandre ble sammen og var sammen i 6 mån, men når vi begynte å krangle chatet han med en jente, og chatet med min søster å klarte å undertryke mitt sex liv, personlighet og alt, ikke bare han men min egen søster min egen søster snakket drit om meg også. Orker ikke å fortele alt men det der var HELVETE.

Er heldigvis på beina igjen på grunn av, noen fantastiske venner jeg har.

Men min søs og jeg er ikke på talespor, hun snakker med han forsat.

Ellers skal jeg aldri aldri finne meg en mann på chat.

Noen finner lyke på chat andre gjør ikke det, kan bli din største marerit eller drømen din.

:hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...