Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt en ny macbook pro 15,4" for veldig store penger. Har oppgradert pcen en del ganger da...

Men pcen har jo forsatt ikke HDMI inngang og slikt som er ganske vesentlig å ha... Så jeg lurer på hva alle macbook brukerne her har egentlig av adaptere..

jeg har bestillt, eller skal bestille HDMI adapter, men hva mere hadde vært smart å kjøpe? Hva har dere bruk for?

Jeg spør så jeg kan ta en vurdering om jeg trenger det, for jeg kommer sikkert til å trenge de samme kablene etterhvert..

Og et tileggs spørsmål...

den fjernkontrollen til apple.. Kan den brukes for å styre slideshows osv? Jeg skal mest sansynelig studere noe som jeg kommer til å trenge det kan man si... Skal holde en del foredrag.. Eller er det kun for filmer og musikk?

Tusen takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den nye retina macbook'en har vel hdmi innebygd? Eller er det kanskje display port?

Uansett kommer nye macbooks nå med display port eller thunderbolt på de aller nyeste. Display port adapter til både vga, dvi og hdmi kan kjøpes, de koster noen hundrelapper.

Anonym poster: 1633ac62cae852ab6eda63369245415d

Skrevet

Den nye retina macbook'en har vel hdmi innebygd? Eller er det kanskje display port?

Uansett kommer nye macbooks nå med display port eller thunderbolt på de aller nyeste. Display port adapter til både vga, dvi og hdmi kan kjøpes, de koster noen hundrelapper.

Anonym poster: 1633ac62cae852ab6eda63369245415d

Den har innebygd HDMI, og det er thunderbolt som gjelder på de nye nå.

BaltA: Anbefaler å kjøpe originalt fra Apple slik at du ikke trenger å bekymre deg for kompabilitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...