Yme Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 Har små pupper jeg Dette veit jeg ikke helt om jeg tror på, så jeg må nesten få kjenne etter, bare sånn for å være sikker
Yme Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 (endret) Blei litt for ivrig og desperat pga disse puppene, så da trykka jeg litt for mye på posteknappen. Endret 29. juni 2012 av Yme
SøteMy Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2012 Det er mange menn som syns små pupper er finest. Jeg syns det ser mer elegant ut, på en måte, pluss at jeg slipper å være redd for at damene vil kvæle meg med dem.... Selv om det hadde vært en ganske hyggelig måte å dø på Jeg tør ikke... Er bare tøff på avstand Jeg som trodde du var en tøffing
Yme Skrevet 29. juni 2012 #6 Skrevet 29. juni 2012 Jeg som trodde du var en tøffing Jeg er jo det, men som sagt, bare på avstand... Kanskje hvis jeg kan bruke en sånn her? 1
SøteMy Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2012 Jeg er jo det, men som sagt, bare på avstand... Kanskje hvis jeg kan bruke en sånn her? Den er jeg ikke med på.. Hvis du skal først kjenne så nytter det jo ikke med en klype.. Du får jo ikke full effekt av den der
Yme Skrevet 29. juni 2012 #8 Skrevet 29. juni 2012 Den er jeg ikke med på.. Hvis du skal først kjenne så nytter det jo ikke med en klype.. Du får jo ikke full effekt av den der Så vanskelig du skulle være da! Greit, men da er det din tur å komme med forslag, så får du heller komme tilbake til meg når du har kommet på noe lurt. Du kan eventuelt bruke PM, så ikke de stakkars jentene med store pupper, får dårlig selvtillit hehehe
SøteMy Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2012 Så vanskelig du skulle være da! Greit, men da er det din tur å komme med forslag, så får du heller komme tilbake til meg når du har kommet på noe lurt. Du kan eventuelt bruke PM, så ikke de stakkars jentene med store pupper, får dårlig selvtillit hehehe Hehe, jeg kan gi deg et forslag som jeg synes er greit nok og det er at du finner meg først, så tar vi det derifra
Yme Skrevet 29. juni 2012 #10 Skrevet 29. juni 2012 Da lover jeg å se meg litt ekstra rundt når jeg stikker og spiser sushi etterpå. Her i Milano har de nemlig sånne "all you can eat"-sushiresturanger... Eller skulle jeg liksom reise helt til Norge for å finne deg? Isåfall er jeg litt tilbake på idéen med gripekloa, om jeg bare finner en som er lang nok
Yme Skrevet 29. juni 2012 #12 Skrevet 29. juni 2012 *liste seg stille ut av denne tråden* Jeg har nok gripekroker til alle!
Gjest Maruwan Skrevet 29. juni 2012 #13 Skrevet 29. juni 2012 Hei, SøteMy. Hva gjør du på sånn ellers da? Jeg heter Maruwan, hyggelig å hilse på deg. Greit at jeg slår meg ned her? Ja, men da gjør jeg jo det da. Så...hva driver dere to med da?
Gjest Maruwan Skrevet 29. juni 2012 #15 Skrevet 29. juni 2012 Vil du ha en gripeklo?? Nei takk. Jeg skal forlate dere nå.
Yme Skrevet 29. juni 2012 #17 Skrevet 29. juni 2012 Jah, tenk så staaas! Hehehe Hva skal vi bruke den til?
SøteMy Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #18 Skrevet 29. juni 2012 Ja, veldig stas Og det er mye vi kan bruke den til
Yme Skrevet 29. juni 2012 #19 Skrevet 29. juni 2012 Som å dele ut gripekroker til forbipasserende gjester?
Zakuro Skrevet 29. juni 2012 #20 Skrevet 29. juni 2012 Jeg har nok gripekroker til alle! So, you're not the "hands on" kinda guy? <-- den funka bare på engelsk, lol:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå