LilleMy84 Skrevet 29. juni 2012 #1 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg vil bare komme med noen kommentarer ang alle bildene som florerer rundt her... Andre en smule mer "JegErDeiligOgJegVetDetMenElskerÅHøreDet"-bilder enn andre! For det første så er jeg rett og slett litt misunnelig og skulle ønske jeg hadde nok selvtillit til å blotte det ene og det andre frem! Så det skal dere ha! Go girls! For det andre så er det jo temmelig skummelt å blotte seg selv her inne.. Plutselig er det en venn,bror,søster,far eller mor som logger seg på og kommenterer og kanskje kjenner igjen..? Burde vel tenke litt over det,kanskje..? For det tredje! Til alle dere som har negative kommentarer å komme med: Let It Be! Er det oppmerksomhet de er etter,så trigger du dem bare mer! Har man ikke noe godt å si,så ikke si noe! Det sa min mor Ellers får dere ha en kjempeflott helg!! :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy84 Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 29. juni 2012 ...Hmm... Burde kanskje ha puttet denne på et annet forum.. Men,men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommee Skrevet 29. juni 2012 #3 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Ser Caroline Berg Eriksen blir bikinimodell. Hun har en nydelig kropp. Det er nok en mye bedre uttrykksform for henne. Håper hun slutter som hobbyernæringsekspert, det ville tjene alle som leser bloggen hennes, altså tenåringsjentene. Sorry for avsporingen, men det var henne jeg tenkte på når jeg så trådtittelen. Endret 29. juni 2012 av Sommee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. juni 2012 #4 Del Skrevet 29. juni 2012 Det er bare blåste folk som blotter seg på Internett. Sånt oppsop kaster man ikke bort egen tid på. Tviler på at mora mi sa noe om akkurat det, men uansett hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 30. juni 2012 #5 Del Skrevet 30. juni 2012 Skuffet!!!!! Jeg leste emnetittelen og forventet ihvertfall étt bilde med mye hud på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy84 Skrevet 30. juni 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 30. juni 2012 Skuffet!!!!! Jeg leste emnetittelen og forventet ihvertfall étt bilde med mye hud på Hehehe! Jeg kan være skikkelig Party-Pooper innimellom,dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #7 Del Skrevet 20. juli 2012 Hvor sannsynlig er det at en bror eller søster eller venner kjenner deg igjen hvis du ikke har tatoveringer som kan kjennes igjen liksom? Anonym poster: afe08f704a1dfd42faa8edc27abb0b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 20. juli 2012 #8 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg vil bare komme med noen kommentarer ang alle bildene som florerer rundt her... Andre en smule mer "JegErDeiligOgJegVetDetMenElskerÅHøreDet"-bilder enn andre! For det første så er jeg rett og slett litt misunnelig og skulle ønske jeg hadde nok selvtillit til å blotte det ene og det andre frem! Så det skal dere ha! Go girls! For det andre så er det jo temmelig skummelt å blotte seg selv her inne.. Plutselig er det en venn,bror,søster,far eller mor som logger seg på og kommenterer og kanskje kjenner igjen..? Burde vel tenke litt over det,kanskje..? For det tredje! Til alle dere som har negative kommentarer å komme med: Let It Be! Er det oppmerksomhet de er etter,så trigger du dem bare mer! Har man ikke noe godt å si,så ikke si noe! Det sa min mor Ellers får dere ha en kjempeflott helg!! :D Jeg har ikke noe imot å bli gjenkjent, jeg er kjempestolt over det jeg har klart å oppnå hittil mtp vektnedgang, og jeg vet det er inspirerende for andre i samme situasjon å se at det går an Har ikke noe problem med å skryte av meg selv og jobben jeg har gjort, det fortjener jeg, for det krever sitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 20. juli 2012 #9 Del Skrevet 20. juli 2012 Glad man kan bestemme over seg selv i dette landet og at man har ytringsfrihet. Selv får jenter og gutter bestemme selv hva de legger ut på nett og heller ta konsekvensene dersom det skulle oppstå noe de ikke liker. (At bildene blir misbrukt, lagt ut på andre nettsteder osv osv.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 20. juli 2012 #10 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg hadde aldri postet et slikt bilde selv, anonym eller ei, og ja, av og til blir jeg litt forundret over hva folk legger ut. Men etter å ha tenkt over det har jeg kommet til konklusjonen at folk flest er oppegående nok til å ha tenkt over saken på forhånd, reflektert over konsekvensene og kommet til at valget er greit. For noen er det ikke en stor sak å bli kjent igjen, de er komfortable med det de viser frem, og mener det ikke har noen alvorlige konsekvenser. Og jeg må jo innrømme jeg klikker meg inn og ser på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. juli 2012 #11 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg hadde aldri postet et slikt bilde selv, anonym eller ei, og ja, av og til blir jeg litt forundret over hva folk legger ut. Men etter å ha tenkt over det har jeg kommet til konklusjonen at folk flest er oppegående nok til å ha tenkt over saken på forhånd, reflektert over konsekvensene og kommet til at valget er greit. For noen er det ikke en stor sak å bli kjent igjen, de er komfortable med det de viser frem, og mener det ikke har noen alvorlige konsekvenser. Og jeg må jo innrømme jeg klikker meg inn og ser på dem hehe Ja, du tenker jaggu godt om folk ihvertfall. Men virkeligheten er nok heller den at mange ikke klarer å tenke til sin egen nesetipp engang. Men så lenge bare de må betale for det selv så får det selvfølgelig være greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 20. juli 2012 #12 Del Skrevet 20. juli 2012 hehe Ja, du tenker jaggu godt om folk ihvertfall. Men virkeligheten er nok heller den at mange ikke klarer å tenke til sin egen nesetipp engang. Men så lenge bare de må betale for det selv så får det selvfølgelig være greit. Ja, jeg gjør det Men når jeg tenker sånn om folk så setter jeg jo krav og. Hvis de skulle komme i ettertid og klage over konsekvensene, så tenker jeg jo mitt og mener de er stokk dumme. Men hvis de selv mener konsekvensene ikke er no ille, så... no worries Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå