Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på diett, og trener en del. Går ned ca 0.5 kg i uka, spiser 1300 kcal per dag, som er anbefalt av legen min. Nå er jeg tynn, armer og bein er flotte, men magen min er lubben. Den står rett ut,og det ser ut til at det er her fettet samler seg. Jeg trener både styrke og cardio.

Er jeg tynnfeit? Hva kan jeg gjøre for at magen kan bli finere? Slanke meg enda mer? Jeg er 160 høy og veier 50 kg

Anonym poster: 692054c6d27fd1ec8365081d807c29bc

Videoannonse
Annonse
Gjest kittycat
Skrevet

Du trenger vertfall ikke å gå ned noe mer, men gratulerer at du har klart deg så langt. Altså tynnfeit.. vanlig at magen ikke er helt flat. Har du bilde eller noe lignende fra google? Du er sikkert helt perfekt, ikke fint med jenter og vaskebrett.

Men innimellom styrketrening er planken veldig bra. Situps er tull..

• Liker 1
Skrevet

Har legen gitt deg råd om å leve på 1300 kcal om dagen når du er normalvektig? Det synest eg høyrest heilt uforsvarleg ut!

Når det gjeld spørsmålet ditt, trur eg styrketrening (særelg mage/rygg, sidan dett er problemområdet ditt) er langt meir effektivt enn å gå meir ned i vekt. Er du forresten sikker på at det er feitt? Visst magen din står rett ut, høyrest det meir ut som du er oppblåst.

Gjest kittycat
Skrevet

Fikk ikke med meg at legen din anbefalte deg det.. 1300 er vertfall ikke for mye ? Men som sagt, ikke gå mer ned i vekt. Du er veldig fint akkurat nå! Alt kan ikke være "perfekt". Uansett har ikke alle samme type annlegg for å få like muskler og sånn

AnonymBruker
Gjest *Maja*
Skrevet

Virker mer som du er oppblåst enn at du har masse fett på magen. Spiser du mye melke og brødprodukter?

• Liker 1
Gjest Vinglepetra
Skrevet

Enig med flere her, du er nok mer oppblåst enn feit, ta heller en allergi test hos legen, kan hende du har glutenintoleranse eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...