Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2004 #1 Skrevet 9. februar 2004 Jeg har kjempe lyst til å tjene meg noen ekstra kroner, noen som hvet om home party produkter som selger bra?
Tusenfryd Skrevet 9. februar 2004 #2 Skrevet 9. februar 2004 Det har i den senere tid stått annonse her inne på KG at Zophias søkere selegre. Jeg så den senest i dag. Jeg har selv vært på et Zophias-party og det er veldig bra produkter i hvert fall. Kikk mer på www.zophias.no
Lisemor Skrevet 10. februar 2004 #3 Skrevet 10. februar 2004 Må jo også vere noe du liker-lettere å selge da, og masse salg er mer i lønn. Det finnes jo homeparty i alt: Klær i alle slag,keramikk,såper,kremer.vaskemiddel,mopper og kluter,dildoer,plast-ting og tang,osv. Lykke til :D
Fru Fomle Skrevet 10. februar 2004 #4 Skrevet 10. februar 2004 Jeg ville satset på et konsept der det ikke er alt for mange konsulenter (men likevel seriøst). Feks. har Tupperware like mange konsulenter i Rogaland som ENJO (fiberkluter) har på landsbasis.
*Kaisa* Skrevet 10. februar 2004 #5 Skrevet 10. februar 2004 Amoramica og Perfect Home er fint, og lettsolgt!!
Ludde Skrevet 29. mai 2004 #6 Skrevet 29. mai 2004 Jeg har kjempe lyst til å tjene meg noen ekstra kroner' date=' noen som hvet om home party produkter som selger bra?[/quote'] Jeg selger Tupperware og synes det er kjempegøy! I tilegg til at man tjener gode penger på det, er det stadige salgskonkurranser med flotte premier, god opplæring og oppfølging, og flotte produkter. Best av allt er at du ikke betaler noe for å starte opp, og du slipper å bygge opp noe varelager hjemme, for du får varer levert på døra hver uke. Send meg gjerne en PM om du ønsker å vite mer
diddi Skrevet 30. mai 2004 #7 Skrevet 30. mai 2004 Jeg selger også Tupperware. Et produkt som er godt kjent. De fleste vet da hva de får. Ellers har jeg vær vertinne for "Blåbær og lingom"-party. Det er barneklær. God kvalitet og klassiske farger.Litt dyrere enn HM, men vel verdt pengene da de fint kan gå i arv og varer lenge.
Gjest sheini Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har kjempe lyst til å tjene meg noen ekstra kroner, noen som hvet om home party produkter som selger bra? Hei Jeg selger undertøy og leketøy for voksne på homeparty. Driver faktisk for meg selv og har selgere. Der er det penger å tjene. Tror faktisk pengene sitter løst på sånne partyer. Men blir endel helgejobbing da. Men tjener raskt ett par tre tusen på en god kveld. God timesbetaling med andre ord
Gjest Gjest_Randi_* Skrevet 10. februar 2009 #10 Skrevet 10. februar 2009 (endret) Hei. Jeg driver som konsulent for Cosmopharma. Vi selger hudpleie, kosmetikk og helsekost. http://www.cosmopharmas.com/ her kan du sjekke ut produktene vi har. Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 8. mai 2009 av mrs_bond
Gjest Gjest_Elise_* Skrevet 14. april 2009 #12 Skrevet 14. april 2009 prøv denne http://www.jobbdirekte.no/elegantLingerieAS/26116/index.html
ipiah Skrevet 14. april 2009 #13 Skrevet 14. april 2009 En venninne av meg selger i Mary Kay, de har veldig bra mineral pudder osv
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 23. april 2009 #14 Skrevet 23. april 2009 (endret) En venninne av meg selger i Mary Kay, de har veldig bra mineral pudder osv Jeg har nettopp begynt å selge for virrevapp - et lite, gjennomsiktig firma, der alle kjenner alle. Innlegget er endret iht KGs regler. Kari, mod Endret 23. april 2009 av Kari
Gjest Lillfrøken Skrevet 8. mai 2009 #15 Skrevet 8. mai 2009 Dag och Natt er nye på smykker i Norge. Lettsolgte varer og det beste av allt er at du ikke trenger å investere i noe Se på www.dagochnatt.no
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #16 Skrevet 28. september 2009 (endret) Et seriøst firma,basert på homeparty? quote name='diddi' date='30.05.2004 (12:12) ' post='1182124'] Jeg selger også Tupperware. Et produkt som er godt kjent. De fleste vet da hva de får. Ellers har jeg vær vertinne for "Blåbær og lingom"-party. Det er barneklær. God kvalitet og klassiske farger.Litt dyrere enn HM, men vel verdt pengene da de fint kan gå i arv og varer lenge. Endret 29. september 2009 av Mrs Shorty
Jade Skrevet 28. september 2009 #17 Skrevet 28. september 2009 Ehm, nei. Det er en mailadresse. Og tråden er uansett kjempegammel, som kun dras opp av folk som vil tjene penger selv på sine egne homeparty-greier.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. september 2009 #18 Skrevet 29. september 2009 (endret) Et seriøst firma,basert på homeparty? quote name='diddi' date='30.05.2004 (12:12) ' post='1182124'] Jeg selger også Tupperware. Et produkt som er godt kjent. De fleste vet da hva de får. Ellers har jeg vær vertinne for "Blåbær og lingom"-party. Det er barneklær. God kvalitet og klassiske farger.Litt dyrere enn HM, men vel verdt pengene da de fint kan gå i arv og varer lenge. Endret 29. september 2009 av Mrs Shorty
Sekretæren Skrevet 29. september 2009 #19 Skrevet 29. september 2009 Tråden er ryddet Mrs Shorty, mod
Anbefalte innlegg