Gå til innhold

Bytte kjole utover kvelden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Brudekjolen min ankom nettopp og jeg har vært å prøvd den, og den er mye mer enorm enn jeg husket den. Klarer knapt bevege meg i den og jeg som gledet meg sånn til å danse med gjestene.

Spørsmålet er da om man velger å bytte til en enklere kjole utover kvelden for å kunne røre mer på seg, bør den da være hvit for å vise at man fortsatt er bruden?

Det er så begrenset utvalg av hvite og pyntede kjoler, men man vil jo synes likevel..

Noen som har gjort noe lignende?

Anonym poster: 6e2bf799c7fea3d200a0b410d197bd45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt om folk som har gjort det ja.

Jeg vurderer litt å finne en hvit kjole jeg kan danse i siden brudekjolen min har ett ganske stort slep. Da blir nok den andre kjolen og hvit, men mer sånn 250,- på H&M...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal skifte kjole, og da til en flott rød kjole! Tror ingen har glemt at det er jeg som er bruden og giftet meg den dagen. SÅ langt ute i bekjentskapskretsen er det ingen av våre gjester som er.

Anonym poster: 3804ed8841c9c3e6678be99187a6abce

Skrevet

Jeg skiftet ikke, sååå fin som brudekjolen min var ville jeg ha den på lengst mulig :rodmer: Men den var vanskelig å danse i ja, må innrømme det. Etter en dans med svigerfar måtte jeg rett og slett reservere meg for hurtige danser, kjolen viste seg å være for lang å danse i. Måtte lsenge hele slepet over armen for å klare å danse, og da nyttet det ikke å svinge seg noe særlig ;) Men nå er ikke jeg så veldig glad i å danse heller da, så det gjorde ikke meg noe, hadde mer enn nok med å snakke med gjestene uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...