Gå til innhold

P-piller og vektøkning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et spm som jeg håper noen kan gi meg et svar på... :)

Jeg har selv erfart at jeg legger på meg av p-piller.... har gått på dem i 2 år... gikk vel opp rundt 2-3 kilo da jeg begynte på dem.

Har nå en del plager, (bivirkninger??) som mer utflod, hodepine, og humørsvingninger og skal derfor nå en periode (3-4 mnd) prøve å være uten disse pillene.... men det jeg da er redd for er om jeg vil legge på meg nye 2-3 kilo når jeg igjen skal begynne med pillen... Har noen kilo for mye i utgangspunktet så det er ikke av så stor interesse om dere skjønner.....

Noen som har erfaringer eller kunnskap om vektøkning når det gjelder å starte på pillen etter et opphold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gått opp i vekt av p-pillen, og etter noen måneders opphold var det heller ingen økning i vekten.

Skrevet

Jeg har ingen kunnskap om dette, men vet at jeg la på meg mye begge gangene jeg starta på p-piller.(Snakk om 10 kg, altså!) Om dette hadde direkte forbindelse med p-pillene og kun skyldtes dem, kan jeg jo selvfølgelig ikke si med 100 % sikkerhet, men jeg har ikke lagt på meg så mye på så kort tid hverken før eller siden.

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...