Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ferie til USA. Er det mulig å kjøpe kontantkort der som man bruke på henholdsvis iPhone og HTC. Vil ha mulighet til at vi kan ringe hverandre og bruke 3G.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen flytte denne over til reiser?

Skrevet

Ja AT&T, Verizion, Orange og de fleste andre aktørene har kontantkort som de selger.

Skrevet

Ja AT&T, Verizion, Orange og de fleste andre aktørene har kontantkort som de selger.

Har de? Må ha det neste år selv, men jeg leste at det ikke var bare bare å få tak i kontantkort der borte.

Skrevet (endret)

Man kan kjøpe pay as you go, ikke noe problem, gjorde dette selv fra AT&T. Mye enklere å gjøre dette enn i Norge, da man ikke trenger å registrere seg (noe man må i Norge). På flyplassene hadde de egne automater hvor man kunne kjøpe simkort å putte i telefonen. Kom hjem fra USA i går.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Man kan kjøpe pay as you go, ikke noe problem, gjorde dette selv fra AT&T. Mye enklere å gjøre dette enn i Norge, da man ikke trenger å registrere seg (noe man må i Norge). På flyplassene hadde de egne automater hvor man kunne kjøpe simkort å putte i telefonen. Kom hjem fra USA i går.

Så bra :) Er det dyrt? Jeg kommer til å bruke det mest til surfing og meldinger hjem.

Skrevet

Så bra :) Er det dyrt? Jeg kommer til å bruke det mest til surfing og meldinger hjem.

Nei, ikke spesielt. Se her, her står det mer. :)

Skrevet

Fungerer det på iPhone? Til både tale og data?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...