BlackBerry Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 Skal på ferie til USA. Er det mulig å kjøpe kontantkort der som man bruke på henholdsvis iPhone og HTC. Vil ha mulighet til at vi kan ringe hverandre og bruke 3G.
BlackBerry Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #2 Skrevet 6. juli 2012 Kan noen flytte denne over til reiser?
SemperFi Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Ja AT&T, Verizion, Orange og de fleste andre aktørene har kontantkort som de selger.
Capricorn Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Ja AT&T, Verizion, Orange og de fleste andre aktørene har kontantkort som de selger. Har de? Må ha det neste år selv, men jeg leste at det ikke var bare bare å få tak i kontantkort der borte.
Anglofil Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 (endret) Man kan kjøpe pay as you go, ikke noe problem, gjorde dette selv fra AT&T. Mye enklere å gjøre dette enn i Norge, da man ikke trenger å registrere seg (noe man må i Norge). På flyplassene hadde de egne automater hvor man kunne kjøpe simkort å putte i telefonen. Kom hjem fra USA i går. Mvh Yvonne Endret 9. juli 2012 av Yvonne 1
Capricorn Skrevet 9. juli 2012 #6 Skrevet 9. juli 2012 Man kan kjøpe pay as you go, ikke noe problem, gjorde dette selv fra AT&T. Mye enklere å gjøre dette enn i Norge, da man ikke trenger å registrere seg (noe man må i Norge). På flyplassene hadde de egne automater hvor man kunne kjøpe simkort å putte i telefonen. Kom hjem fra USA i går. Mvh Yvonne Så bra Er det dyrt? Jeg kommer til å bruke det mest til surfing og meldinger hjem.
Anglofil Skrevet 9. juli 2012 #7 Skrevet 9. juli 2012 Så bra Er det dyrt? Jeg kommer til å bruke det mest til surfing og meldinger hjem. Nei, ikke spesielt. Se her, her står det mer. Mvh Yvonne
BlackBerry Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2012 Fungerer det på iPhone? Til både tale og data?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå