Kada Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 Jeg har en gutt som skal starte på skolen i høst, og tenkte jeg ville gjøre litt stas på de flotte damene som har tatt så godt vare på ham i den tiden han har gått i barnehagen. Noen som har forslag til hva som kan være fint å gi? Bare en liten oppmerksomhet. Har også en som skal bytte avdeling, fra småbarn til storbarn, forslag til gave der også?
charactouy Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 (endret) En "godtekurv" til pauserommet? F.eks med noe frukt/tørket frukt, søtsaker og kanskje en god håndkrem som de kan dele på? (Man blir fryktelig tørr på fingrene av håndsprit, og det brukes vel de fleste steder nå før matlaging og etter bleieskift.) Endret 29. juni 2012 av charactouy 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #4 Skrevet 29. juni 2012 Noe som kan brukes opp tenker jeg er fint. Pyntegjenstander, nips og dill har de sikkert nok av uansett. Noe hjemmelaget godt å ete kanskje? Lage ei kake, steike en stabel med vafler? Anonym poster: da378bec57deff1d49bac20d29030fc2
celujo Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 Jobber selv i barnehagene og har fått en del koselige gaver av "barna mine" som skal slutte eller til jul. En gjenganger er selvfølgelig blomster, kake/godiskurv til pauserommet, et fint kort - gjerne med bilde av barnet, telyseholder, vin. Har også fått vin med etikett med bilde av barnet og hilsen og en bok (typ fra foto knudtsen) med bilder og ord fra barnets år i barnehagen- kjempe kos! Dette krever nok litt mer ordning da. Men som sagt over: noe kos på pauserommet og f.eks håndkrem (kommer alltid godt med) er aldri å forakte
Kada Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2012 Takk for svar alle sammen! Jeg har tenkt på blomster, men det er kanskje litt dumt å kjøpe nå rett før de skal ha sommerstengt.. Jeg må uansett kanskje vente til etter ferien med å komme med gave. "Goodiebag" til pauserommet har jeg ikke tenkt på, men det er jo fint, da kan man legge i mye forskjellig.. Veldig koselig å gi en liten oppmerksomhet til de supre ansatte ved barnehagen
Gjest . Skrevet 30. juni 2012 #7 Skrevet 30. juni 2012 Foreksempel en litt fin te, god håndkrem, et fint lys, søt notatbok eller en tegning fra barnet vil også bli satt pris på.
Leanne Skrevet 1. juli 2012 #8 Skrevet 1. juli 2012 Du kan jo gi de ansatte på avdelingen en blomst hver, en potteplante av noe slag, eller en uteplante til å sette i hagen de koster ikke allverdens på plantasjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå