AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 Nå har jeg sett aller siste episode av LOST og jeg skjønner ikke. Er de døde? Alle sammen? I siste sesong, var det på "land" eller på "øya" som var ekte? noen som kan forklare meg? den slutta skikkelig dumt, jeg skjønner jo ingenting! Anonym poster: 556e5f5f0850831b1ad78ab2a8ab2a99
Gummiloppa Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 Irriterte meg skikkelig over det jeg og! Hørte alle andre sa at det var så fantastisk bra slutt, men jeg satt bare igjen som et spørsmålstegn
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 Disse såkalte flash-sideway klippene er livet etter døden, hvor de er i en slags limbo i vente på å gå videre. Dette kan de ikke gjøre før alle er gjenforent, men i dette limboet så er det ingen som vet om sitt tidligere liv på jorden. Det er derfor det krever en god del før alle får tilbake "hukomelsen". Alle på Lost øya er døde ja, noen døde på øya, andre, som klarte å unnslippe i flyet døde senere, av naturlige årsaker (noen kan ha død av sykdom, ulykker osv, hvem vet). De eneste det har tatt tid for er Ben og Hurley, som begge ble udødelige, i hvert fall en periode (hvem vet hvor lenge det varte). Men, for alle "lostiene" så var det vel ikke lange ventingen før hver og enkelt ble med i limboet. Var det ærlig talt så vanskelig å skjønne? Anonym poster: 83f43411e2a8e9ec3b80ed7a7ad7c2d0 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #4 Skrevet 29. juni 2012 Jeg skjønte den og, at de er døde, men det var en veldig skuffende slutt. Greit nok at de døde men de gjorde det så enkelt, kontra hvor innviklet resten av serien var. Anonym poster: f26e455f5f46c2c31d2541b6c8a549c8
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 Jeg skjønner ikke problemet, de døde ja, men de døde kun på øya, mens enkelte døde etter at de kom seg vekk fra øya. Det er jo ikke så komplisert, og jeg kan ikke skjønne at det er skuffende, det endrer jo ikke på noen av hendelsene i serien, alt var ekte, det var ikke noen drøm eller at de var døde hele tiden, som er et par av teoriene om slutten. Faktisk så var det en fin måte å avslutte serien på, at alle som døde på øya/etter å ha forlatt den ble gjenforent i etterlivet. Anonym poster: 83f43411e2a8e9ec3b80ed7a7ad7c2d0
-Jiinxs- Skrevet 1. juli 2012 #6 Skrevet 1. juli 2012 Synes de siste episodene, eller den siste sesongen var en clusterfuck med tilbake i tid, fram i tid, sidelengs i tid og skrått-oppover i tid. Nye folk og bare tull og tøys, men selve slutten oppklarte nok for meg til å være "fornøyd". 1
Mayflower Skrevet 4. juli 2012 #7 Skrevet 4. juli 2012 Disse såkalte flash-sideway klippene er livet etter døden, hvor de er i en slags limbo i vente på å gå videre. Dette kan de ikke gjøre før alle er gjenforent, men i dette limboet så er det ingen som vet om sitt tidligere liv på jorden. Det er derfor det krever en god del før alle får tilbake "hukomelsen". Men om Flash sideway er livet etter døden, hva var det som skjedde på øya da, eller var det før de døde? Alle på Lost øya er døde ja, noen døde på øya, andre, som klarte å unnslippe i flyet døde senere, av naturlige årsaker (noen kan ha død av sykdom, ulykker osv, hvem vet). De eneste det har tatt tid for er Ben og Hurley, som begge ble udødelige, i hvert fall en periode (hvem vet hvor lenge det varte). Men, for alle "lostiene" så var det vel ikke lange ventingen før hver og enkelt ble med i limboet. Var det ærlig talt så vanskelig å skjønne? Anonym poster: 83f43411e2a8e9ec3b80ed7a7ad7c2d0
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #8 Skrevet 5. juli 2012 Det som skjedde på øya? Ja, det som skjedde på øya var før de døde, for enkelte lenge før de døde (Hugo og Ben). Flash-sideways var laget (hvis jeg ikke husker feil) for å forvirre seerene frem til siste episode. At var en slags alternativ nåtid, hvor øya hadde sunket på 70 tallet, ergo kunne ikke flyet kræsje der, men at de likevel hadde muligheten til å huske ting som aldri hadde skjedd. Jeg trodde først at det var det alt handlet om, at vi fikk se to nåtider, den ene hvor øya hadde sunket for flere tiår siden, og den andre hvor bomben ikke gjorde noe, og at ting fortsatte som før. Jeg syntes det var helt genialt jeg :D Anonym poster: 83f43411e2a8e9ec3b80ed7a7ad7c2d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå