AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 Jeg har litt spor av proteiner i blod iflg. urinstrimmel. Jeg har sjekket et par ganger nå. Det var egentlig tilfeldig at jeg så det for jeg skulle egentlig bare dobbeltsjekke at jeg ikke var i ketose siden jeg forsøker å gå ned i vekt og ligger litt lavere i kalorier og karbohydrater enn vanlig. Noen som vet hva protein i urin kan komme av? Anonym poster: 773e345227999a3bb9d24757e66fa4ff
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 Stort sett så er det rester av utflod . Vask deg grundig ta til side kjønnsleppene, tiss litt i do , litt i koppen/ eller på strimmelen og resten i do. Overbelastede nyrer kan lekke protein, det skal alltid sjekkes av lege for det er skadelig.
Gjest WendyClear Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 Du mener vel protein i urin, og ikke blod? Det er vanlig med noe protein i urin, men høye verdier kan være tegn på sykdom i nyrene. Noen får også forhøyet nivå av protein i urinen ved urinveisinfeksjon eller feber. Jeg ville uansett anbefalt deg en tur til legen for å sjekke hva det kommer av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå