Gå til innhold

Dermalogica skin hydrating booster

Trolll

Anbefalte innlegg

Hei!

Slik som det er nå er jeg ganske fornøyd med hudpleierutinen min, men føler jeg får litt for lite fukt. Huden er blant annet ganske stram etter dusj. Jeg bruker Dermalogica-produkter; ultracalming cleanser + mist og skin smoothing cream og har mindre kviser og miller enn jeg har hatt på lenge (har prøvd både rens og toner fra både Matis og Decleor, men ender alltid opp med Dermalogica igjen).

Jeg har sett litt på div. fuktserum, men jeg har reagert på Decleor tidligere og er ganske allergisk mot parfyme, så jeg er derfor litt skeptisk til både Matils og Decleor generelt. Jeg lurer derfor på om jeg skal prøve skin hydrating booster fra Dermalogica. Er det noen som har noen gode/dårlige erfaringer med dette produktet? Eller som har tips om andre fuktserum som ikke lukter allverden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest foremma

Dermalogica er et supert merke, funker fint for min hud iallefall. Er dyrt for en student som meg, men verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil være med på å dytte denne tråden opp, for jeg lurer litt på det samme. Er skin hydrating booster fra Dermalogica verdt prislappen?

Ellers bruker jeg REN's Max Moisture Consentrate serum, og synes den er helt OK. Jeg reagerer ikke på akkurat den fra REN - for REN har ellers en tendens til å putte masse hudirriterende ingredienser i produktene sine.. Føler vel kanskje ikke at den gjør underverker, men fungerer greit under krem :)

Anonym poster: 14ec2718319659f7e97713fc640ba74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig veldig god. Har brukt den nå når jeg har stått på Isotretinoinkur og det har fungert kjempebra! Kjøper på nett fra USA. Mye billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...