AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #1 Del Skrevet 29. juni 2012 Min samboer og jeg sitter med en gjeng papirer vi må fylle ut i forbindelse med livsforsikring. Her må man svare på inngående spørsmål om egen helse. Jeg har hatt spiseforstyrrelser i to tiår og han har slitt med depresjon. Har søkt om forsikring før, på egne vegne, og har møtt en del motstand pga spiseforstyrrelsene. Hva MÅ man egentlig skrive? Hvordan blir slike søknader behandlet? Lønner det seg å være dønn ærlig eller slipper man unna om man pynter litt på ting? Det sies at ærlighet er det eneste riktige, men hver gang jeg har gått den veien får jeg "straff". Noen som vet hvordan banken jobber i slike saker? Blir legen kontaktet direkte osv? Er en ny bank jeg søker via nå, så jeg regner ikke med at gammel info ligger og slenger. Takk. Anonym poster: 59cc772815d607e957c39a6c96932fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadamasa Skrevet 29. juni 2012 #2 Del Skrevet 29. juni 2012 De innhenter informasjon fra fastlege og sykehus. Er du noe annet enn dønn ærlig, mister du alle rettigheter. Dersom dere lyver om noe, og urettmessig får forsikringen, så vil det bli oppdaget ved evt behov for utbetaling - og da vil forsikringen være ugyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå