Gå til innhold

solgte noe på finn, pakken er ikke kommet fram til kjøperen

Anbefalte innlegg

Gjest villrev
Skrevet

Jeg solgte et par sko på finn, og det har gått 6-7 (7 hvis lørdag teller) virkedager, men kjøperen har ikke fått skoene ennå og maser mye på meg og lurer på hvor pakken blir av, og sier "du kan umulig ha sendt pakken forrige onsdag".... Hva gjør jeg hvis pakken aldri kommer fram til kjøperen? jeg nekter å betale tilbake pengene til kjøperen, det er jo ikke min feil hvis posten har rotet bort pakken? Jeg skrev på adressen som hun ga meg, men hun sa etterpå at hun hadde gitt meg feil adresse og spurte om jeg hadde sporingsnummer? De var sendt med vanlig b-post så jeg hadde jo ikke noe sporingsnummer.. Skrev på min adresse med kryss over og. Jeg har kvittering fra posten, en vanlig kvittering bare, ikke signert eller noe.

er litt frustrert, er ikke så gøy at hun tror at jeg har svindlet henne! Jeg er ikke en sånn person.. og uansett er skoene for små til meg, så jeg har ikke noe bruk for dem. solgte de veldig billig og, bare for å bli kvitt dem. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun gitt deg feil adresse er saken klar. Hun prøver sikkert bare å svindle deg. Drit i kjerringen.

• Liker 5
Gjest villrev
Skrevet

Har hun gitt deg feil adresse er saken klar. Hun prøver sikkert bare å svindle deg. Drit i kjerringen.

Men jeg vet ikke om adressen er feil som i at den ikke eksisterer, eller at hun bor to forskjellige steder og ville ha den til den andre adressen ?

Og jeg skrev jo på avsender, så pakken burde jo kommet til meg hvis den ikke kommer fram til henne?

AnonymBruker
Skrevet

Hun tror vel ikke at du har svindlet henne hvis hun vet at hun selv skrev feil adresse? Forklar henne at du ikke kan gjøre noe med at hun skrev feil, og la det ligge.

Anonym poster: 025a18bc79789fc7cfa974976c86e6a4

Skrevet

Det er dessverre mange sommervikarer i Posten nå, og ting går litt tregt!

Kjøpte nettopp et hodelag selv... Det ble levert inn på postkontoret mandag 18. og jeg fikk ikke hentelapp før mandag ell tirsdag uka etter! Da hadde forsåvidt pakka liggi der siden torsdag =P

Gjest villrev
Skrevet

Det er dessverre mange sommervikarer i Posten nå, og ting går litt tregt!

Kjøpte nettopp et hodelag selv... Det ble levert inn på postkontoret mandag 18. og jeg fikk ikke hentelapp før mandag ell tirsdag uka etter! Da hadde forsåvidt pakka liggi der siden torsdag =P

Kanskje det er derfor da. Håper hvertfall pakken kommer fram til henne snart.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev på adressen som hun ga meg, men hun sa etterpå at hun hadde gitt meg feil adresse og spurte om jeg hadde sporingsnummer? De var sendt med vanlig b-post så jeg hadde jo ikke noe sporingsnummer..

Sånn til neste gang, send alltid sånt som pakke, så det kan spores. Da vil du også kunne få vite det hvis personen har hentet ut pakken, og lyver. Det er uansett kjøper som betaler, så det er en billig forsikring.

Anonym poster: b34c24fbf7edaf3e0270cda054def907

Skrevet

Det er ikke ditt problem. Så lenge kjøper ikke er villig til å betale for forsikret og sporbar pakke så bærer de ansvaret om forsendelsen skulle komme bort i posten.

• Liker 2
Skrevet

Ga hun deg plutselig en ny adresse etter at pakken var sendt?

Det er jo hennes problem om hun ikke mottar pakken. Det er mange svindlere der ute på salgssiden, men mange på kjøpssiden også! Håper likevel at det bare er Posten som er treg med sine sommervikarer og at den dukker opp og alle blir glade ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...