Chocoholic Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Jeg liker å ta vare på håret mitt og da er leave-in produkter en viktig del av dette "regimet". Men alle produktene mine har healing/gjenoppbyggende egenskaper og inneholder oftest keratin og/eller protein, noe jeg ikke vil ha nå fordi det har jeg nok av (liker produktene altså) og jeg vil nå ha et produkt som KUN GIR FUKT - ikke noe annet fancy schmancy greier, kun fukt. Jeg eier allerede ei hårolje, vil gjerne ha noe annet fordi oljen jeg har per nå også er gjenoppbyggende. Tenkte litt på phyto 9 botanical cream - noen som har prøvd? Eller har noe annet produkt å anbefale? Og hvilken hårtype har du? Er ikke så farlig om det er et "tungt" produkt, jeg pleier å få det itl å funke uansett, om ikke annet blir det hestehale
Gjest kittycat Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Jeg har litt for mye fuktighetsgivende.. eller noen er sånn "repair" liksom, men funker ikke skikkelig Mitt favorittserum er fra Kicks. Merket heter PHC og koster 85 kr. Gjør håret kjempemykt og lukter sånn Smurfegodteri har med UV-beskyttelse. Om du er blond anbefaler jeg Bjørn Axen cool silver leave-in spray. Lilla pigmenter som nøytraliserer gult, gir fukt og med UV. Om du trenger ny varmebeskyttende anbefaler jeg Tresemmé sin på det sterkeste. Gir fukt og håret mykt ) Nå til sommeren anbefaler jeg UV-spray fra Rene Fris. Fåes hos Apotek 1 http://www.feelunique.com/hair/hair-care-treatments-leave-in og så her har jo feelunique litt å velge mellom )
chi Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 REF har en fuktkrem til håret som heter Stay Smooth. Perfekt til mitt hår, som med naturlige krøller blir lett småtørt.
Glorya82 Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 Bumble and Bumble har en super bra fukt serie med bla en leave in produkt. Heter moist ett eller annet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå