skoeska Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 I søkefeltet på Facebook, skulle jeg søke etter min venninne "Maria" (som jeg har i vennelista mi.) Da jeg trykket på M, kom "Martin" opp øverst. Martin er en eks av meg, som jeg ikke har på vennelista mi. Jeg har søkt på ham noen ganger tidligere, men er en stund siden nå, så rart hans navn kom opp! Eller kan det være slik at om HAN søker på min profil i ny og ne, så kommer hans navn opp på min også?
Gjest Miranda2011 Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 I søkefeltet på Facebook, skulle jeg søke etter min venninne "Maria" (som jeg har i vennelista mi.) Da jeg trykket på M, kom "Martin" opp øverst. Martin er en eks av meg, som jeg ikke har på vennelista mi. Jeg har søkt på ham noen ganger tidligere, men er en stund siden nå, så rart hans navn kom opp! Eller kan det være slik at om HAN søker på min profil i ny og ne, så kommer hans navn opp på min også? Det er fordi du har søkt på ham tidligere 2
skoeska Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2012 Men det er en stund siden, sikkert 3-4 mnd, og da bare en gang. Vi var sammen for over 4 år siden, og jeg har vel søkt ham opp (i undring om hvordan han ser ut) totalt.. 5 ganger kanskje? Jeg er jo mye mer innpå Marias side f. Eks., så rart han kom opp før henne!
Gjest Cupcakes Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 Jeg får opp forskjellige navn av og til selvom jeg har søkt på det samme. Noen ganger er det folk/sider jeg aldri har vært på før, andre ganger er det noen som har så og så mange venner tilfelles med meg, og andre ganger er det de jeg har på vennelista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå