Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I søkefeltet på Facebook, skulle jeg søke etter min venninne "Maria" (som jeg har i vennelista mi.) Da jeg trykket på M, kom "Martin" opp øverst. Martin er en eks av meg, som jeg ikke har på vennelista mi. Jeg har søkt på ham noen ganger tidligere, men er en stund siden nå, så rart hans navn kom opp! Eller kan det være slik at om HAN søker på min profil i ny og ne, så kommer hans navn opp på min også?

Videoannonse
Annonse
Gjest Miranda2011
Skrevet

I søkefeltet på Facebook, skulle jeg søke etter min venninne "Maria" (som jeg har i vennelista mi.) Da jeg trykket på M, kom "Martin" opp øverst. Martin er en eks av meg, som jeg ikke har på vennelista mi. Jeg har søkt på ham noen ganger tidligere, men er en stund siden nå, så rart hans navn kom opp! Eller kan det være slik at om HAN søker på min profil i ny og ne, så kommer hans navn opp på min også?

Det er fordi du har søkt på ham tidligere

• Liker 2
Skrevet

Men det er en stund siden, sikkert 3-4 mnd, og da bare en gang. Vi var sammen for over 4 år siden, og jeg har vel søkt ham opp (i undring om hvordan han ser ut) totalt.. 5 ganger kanskje? Jeg er jo mye mer innpå Marias side f. Eks., så rart han kom opp før henne!

Gjest Cupcakes
Skrevet

Jeg får opp forskjellige navn av og til selvom jeg har søkt på det samme. Noen ganger er det folk/sider jeg aldri har vært på før, andre ganger er det noen som har så og så mange venner tilfelles med meg, og andre ganger er det de jeg har på vennelista.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...