AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Jeg har en SE arc S. På et eller annet tidspunkt så fikk jeg forespørsel om å synkronisere kontaktlista mi med Facebook. Jeg svarte ja. Nå har jeg alle vennene mine fra FB på kontaktlista mi på mobilen og dette er overhode ikke ønskelig. Jeg har prøvd å slette kontakter, men får ikke opp et alternativ for å slette, kun redigere mm. De kontaktene jeg selv har lagt inn på mobilen går fint ann å slette. Hvordan får jeg vekk dette? Jeg er bare ikke interessert i å ha telefonlista mi fylt opp av folk jeg aldri har kontakt med. Anonym poster: 4293e61d9bfe2d8b44648511727f09c0
Gjest padawan Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 det skal være et valg for dette i FB-programmet.
Gjest BM2 Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Tja... Meld deg av FB er jo et bra alternativ.
Gjest padawan Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Jeg har sluttet helt å bruke FB-appen på telefonen nettop fordi det er er så mye tull med den.
Lucid Skrevet 28. juni 2012 #5 Skrevet 28. juni 2012 Går det ikke an å skru av synkroniseringen, og så evt slette dem hvis de ikke forsvinner av seg selv. Har selv en xperia mini pro, og der går det an å skru av synk. ved å gå inn på innstillinger > kontoer/synkronisering > Ausoynk av/på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå