Påsagløggen Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Ville du hatt fjær på hele hodet, eller hår på hele kroppen (totalt dekket, ikke mulig å barbere av) ?
Påsagløggen Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2012 Du må sende det inn til Radioresepsjonen. Nei, du må!
Mr.Omg Skrevet 28. juni 2012 #5 Skrevet 28. juni 2012 Fjær er teit, så jeg må si hår på hele kroppen. Da kunne jeg latet som om jeg var en varulv
Påsagløggen Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2012 Fjær er teit, så jeg må si hår på hele kroppen. Da kunne jeg latet som om jeg var en varulv Blir temmelig varmt om sommeren, da..?
Leno Skrevet 28. juni 2012 #7 Skrevet 28. juni 2012 Nei, du må! Javel! Men da må vi vente til høsten, for de hadde sin siste sending for sommeren i dag. Jeg ville hatt pels over hele kroppen, forresten. Nydelig dillema.
Silfen Skrevet 28. juni 2012 #8 Skrevet 28. juni 2012 Fjær. Men bare om jeg kunne bruse med de og vifte litt. Super sommeravkjøling.
Påsagløggen Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 28. juni 2012 Javel! Men da må vi vente til høsten, for de hadde sin siste sending for sommeren i dag. Jeg ville hatt pels over hele kroppen, forresten. Nydelig dillema. Støttes! Dermed følger jeg opp med et nytt. Ville du byttet ut kjønnsorganet ditt med det motsatte kjønn sitt, eller fjernet det helt?
Mr.Omg Skrevet 28. juni 2012 #10 Skrevet 28. juni 2012 Blir temmelig varmt om sommeren, da..? Neida, bare å ta en dusj og ikke tørke seg. Hår tørker jo ikke så fort som hud gjør
Påsagløggen Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #11 Skrevet 28. juni 2012 Neida, bare å ta en dusj og ikke tørke seg. Hår tørker jo ikke så fort som hud gjør Det er sant. Men da er du ganske geografisk bundet i sommerferien da. Du må ha en dusj i nærheten
Silfen Skrevet 28. juni 2012 #12 Skrevet 28. juni 2012 Støttes! Dermed følger jeg opp med et nytt. Ville du byttet ut kjønnsorganet ditt med det motsatte kjønn sitt, eller fjernet det helt? Byttet. Jeg lider allerede av penismisunnelse, så det ville ikke vært et stort tap. Tror jeg.
Påsagløggen Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #13 Skrevet 28. juni 2012 Byttet. Jeg lider allerede av penismisunnelse, så det ville ikke vært et stort tap. Tror jeg. hva med alt undertøyet ditt? den nye situasjonven hadde krevd nytt
Leno Skrevet 28. juni 2012 #14 Skrevet 28. juni 2012 Støttes! Dermed følger jeg opp med et nytt. Ville du byttet ut kjønnsorganet ditt med det motsatte kjønn sitt, eller fjernet det helt? Dersom valget sto mellom enten ikke noe kjønnsorgan i det hele tatt eller det motsatte kjønns, ville jeg valgt jeg nok gått til anskaffelse av en penis. Jeg tror ikke jeg hadde vært helt komfortabel med å være kjønnsløs. Pluss at da ville jeg kunne tisse stående. Og det er jo litt gøy.
Silfen Skrevet 28. juni 2012 #15 Skrevet 28. juni 2012 hva med alt undertøyet ditt? den nye situasjonven hadde krevd nytt Det er nå det minste problemet.
Påsagløggen Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #16 Skrevet 28. juni 2012 Dersom valget sto mellom enten ikke noe kjønnsorgan i det hele tatt eller det motsatte kjønns, ville jeg valgt jeg nok gått til anskaffelse av en penis. Jeg tror ikke jeg hadde vært helt komfortabel med å være kjønnsløs. Pluss at da ville jeg kunne tisse stående. Og det er jo litt gøy. Jeg kjenner jenter som kan tisse stående. Og ganske langt også. Har selv sett det! 1
Leno Skrevet 28. juni 2012 #17 Skrevet 28. juni 2012 Jeg kjenner jenter som kan tisse stående. Og ganske langt også. Har selv sett det! Jaså! Vel, jeg tror ikke jeg skal prøve meg på det. Blir så kjedelig å vaske om jeg ikke lykkes.
Påsagløggen Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #18 Skrevet 28. juni 2012 Jaså! Vel, jeg tror ikke jeg skal prøve meg på det. Blir så kjedelig å vaske om jeg ikke lykkes. Prøv ute i naturen!
Leno Skrevet 28. juni 2012 #20 Skrevet 28. juni 2012 Prøv ute i naturen! Jeg synes det er veldig greit å sitte når jeg skal på toalettet. Men jeg skal ha det i bakhodet i fall jeg skulle befinne meg alene i en skog med en trengende blære uten tilgang på toalettfasiliteter. Nå synes jeg du skal komme med et nytt dilemma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå