encore Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Dere som har kjøpt iPod Touch av en helt spesifikk grunn (ev grunner..)- hvorfor gjorde dere det? Samboeren min kjøpte en til meg (32 gb) i Spania, noe jeg ikke helt kan forstå siden jeg alltid fråder hver gang han nevner Apple, men jeg har bestemt meg for å prøve kun for å glede ham; hva gjør man ikke for kjærligheten Nå har jeg dillet litt med den, og bortsett fra å sende meldinger via WiFi (til andre I-dingser) er det jo ingenting jeg ikke kan gjøre med den som jeg ikke kan gjøre på min HTC Desire..og med mobilen kan jeg ringe i tillegg, og har like stort minnekort. Så ja; hva er vitsen med å ha en slik? Bare for ekstra lagringsplass, liksom? Vise fram? Enlighten me!
cornflake_girl Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Dere som har kjøpt iPod Touch av en helt spesifikk grunn (ev grunner..)- hvorfor gjorde dere det? Samboeren min kjøpte en til meg (32 gb) i Spania, noe jeg ikke helt kan forstå siden jeg alltid fråder hver gang han nevner Apple, men jeg har bestemt meg for å prøve kun for å glede ham; hva gjør man ikke for kjærligheten Nå har jeg dillet litt med den, og bortsett fra å sende meldinger via WiFi (til andre I-dingser) er det jo ingenting jeg ikke kan gjøre med den som jeg ikke kan gjøre på min HTC Desire..og med mobilen kan jeg ringe i tillegg, og har like stort minnekort. Så ja; hva er vitsen med å ha en slik? Bare for ekstra lagringsplass, liksom? Vise fram? Enlighten me! Elsker min iPod touch av flere grunner, skal liste de opp her: 1- den kan gjøre det meste av hva en smarttelefon/iPhone kan gjøre, men er myyye billigere 2- det er en mp3-spiller 3- god batterikapasitet 4- jeg har mac, og det er veldig greit å ha iPod touch når man har mac Så: Hadde jeg hatt råd til fancy smarttelefon hadde jeg nok ikke hatt iPod touch, men til mitt bruk er den perfekt. Har en billig telefon + iPod touch, og det funker som bare det 1
encore Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2012 Har skjønt at den er billigere, men jeg har allerede smarttelefon, og jeg har definitivt ikke mac.. Bruker allerede telefonen til alt det der. Så for meg er det bare en ekstra, unødvendig dingseboms. Herregud for en utakknemlig drittkjerring jeg må framstå som
Nora90 Skrevet 29. juni 2012 #4 Skrevet 29. juni 2012 Jeg skjønner godt hvorfor du spør, og sannheten er at det er litt unødvendig med en iPod når man har en smarttelefon. Jeg liker iPod fordi det er praktisk at den ikke bruker opp strømmen på telefonen, spesielt når man er ute og reiser. I tillegg liker jeg tanken på at det er større sannsynlighet for at jeg bare mister enten telefonen eller iPoden, slik at jeg ikke blir helt uten underholdning når jeg farter rundt i hverdagen. Men jeg er som det, en android fan, og hadde ikke brukt iPoden med mindre jeg fikk den. Har anbefalt mine foreldre om å skaffe seg en touch fordi de har Spotify, men mener at hvis jeg skulle hatt ny selv, så hadde hvilken som helst mp3-spiller funket. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 Jeg bruker faktisk min til å se på film og serier med.. greit på buss, men også når man skal sove. det er ikke så mye lys så jeg blir fortsatt trøtt.. I tillegg er det ikke så forstyrrende for samboer hvis han vil sove og jeg ikke er trøtt;) Anonym poster: cd886749f5272c091219e7412bb347f1
momo Skrevet 29. juni 2012 #6 Skrevet 29. juni 2012 Her har datteren min denne, det er for å spille spill, komme seg på nett og høre på musikk. Hun ville ha iphone, men siden hun er 11 år og ikke forsiktig med tingene sine så er det ikke aktuelt med en dyr iphone til henne. Så hun har ipod og en billig telefon.
encore Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2012 Prøver å finne positive ting med den, altså! Så langt har jeg da: - Bruker ikke opp strømmen på telefonen hvis jeg bruker Touchen på reise - Kan få andre apps enn bare til Android - Er nødt til å begynne å bruke min Xperia mini igjen, iPoden har større skjerm så kan bruke den til Instagram etc. - Telefonen blir treg hvis jeg har mye på den, så musikk og slikt kan lesses over på iPaden Negative ting: - Jeg hater iTunes som pesten!! - Det blir så syyykt mange fingermerker på den (hvit med sølvfarget bakside)
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #8 Skrevet 29. juni 2012 Jeg har en, men det er fordi jeg ikke ønsker en smarttelefon fordi de er så store og dyre. Jeg har en eldgammel billigtelefon slik at jeg alltid kan ha med meg den uten å være redd for at den skal bli ødelagt eller mistet. I tillegg har jeg iPoden da som brukes til musikk, se film, spille og lese e-bøker. Om jeg hadde hatt en samrttelefon hadde jeg nok ikke anskaffet meg en. Eneste grunnen da må jo være for å være sikker på at du har strøm på telefonen så bruker du iPoden i stedefor. Hadde jeg hatt en smarttelefon med liten skjerm hadde den kanskje vært en fordel. Ellers om du har en Android telefon så har du jo nå tilgang til alt som er av app'er både fra android sine og apple sine, det kan jo være en fordel? Anonym poster: 6ef3211e9b7d3573869fc9ef9726f978
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå