AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Tenkte å lage en tråd for å hylle de mange fantastiske og flinke treningsinstruktørene som finnes rundt på på treningssentrene. Hadde i dag en super spinningtime med med yndlingsinstruktør. Det er ganske inspirerende å ha instruktører som virkelig brenner for det de gjør. Det er herlig å få ta del i deres iver og glede, og nå sitter jeg her og er storfornøyd med dagens økt. Noen som vil si litt om hvorfor deres yndlingsinstruktører er gode og flinke? Anonym poster: 16c43a23ffaea7b3b4f53e4c46f8556a 1
isbiten. Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 De instruktørene jeg går mest til liker jeg fordi de er kreative, i god form og fordi de klarer å formidle treningsglede. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #3 Skrevet 30. juni 2012 De instruktørene jeg går mest til liker jeg fordi de er kreative, i god form og fordi de klarer å formidle treningsglede. Enig. Har vært på timer med et par instruktører som såvidt deltar i aktiviteten. Da daler min motivasjon ganske mye. Liker dem som viser treningsglede. Anonym poster: 16c43a23ffaea7b3b4f53e4c46f8556a
Cherie Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 Jeg har en treningsveileder som er verdt sin vekt i gull. Han er ikke PT, men den som legger opp styrkeopplegget mitt og veileder meg i annen trening om jeg skulle ønske det. Han følger meg opp meget tett. Jeg pleier å spøke med at ingen må fortelle ham at han faktisk ikke er PT'n min. Han er rolig, tålmodig og har en herlig lun humor..OG han vet å pushe meg, få meg til å sette meg nye mål og kreve mer av meg selv. Et herlig menneske og en fantastisk pedagog!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå