Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å lage en tråd for å hylle de mange fantastiske og flinke treningsinstruktørene som finnes rundt på på treningssentrene.

Hadde i dag en super spinningtime med med yndlingsinstruktør. Det er ganske inspirerende å ha instruktører som virkelig brenner for det de gjør. Det er herlig å få ta del i deres iver og glede, og nå sitter jeg her og er storfornøyd med dagens økt.

Noen som vil si litt om hvorfor deres yndlingsinstruktører er gode og flinke?

Anonym poster: 16c43a23ffaea7b3b4f53e4c46f8556a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De instruktørene jeg går mest til liker jeg fordi de er kreative, i god form og fordi de klarer å formidle treningsglede.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De instruktørene jeg går mest til liker jeg fordi de er kreative, i god form og fordi de klarer å formidle treningsglede.

Enig.

Har vært på timer med et par instruktører som såvidt deltar i aktiviteten. Da daler min motivasjon ganske mye. Liker dem som viser treningsglede.

Anonym poster: 16c43a23ffaea7b3b4f53e4c46f8556a

Skrevet

Jeg har en treningsveileder som er verdt sin vekt i gull. Han er ikke PT, men den som legger opp styrkeopplegget mitt og veileder meg i annen trening om jeg skulle ønske det. Han følger meg opp meget tett. Jeg pleier å spøke med at ingen må fortelle ham at han faktisk ikke er PT'n min.

Han er rolig, tålmodig og har en herlig lun humor..OG han vet å pushe meg, få meg til å sette meg nye mål og kreve mer av meg selv. Et herlig menneske og en fantastisk pedagog!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...