Gå til innhold

Sex-leketøy?

Anki1971

Anbefalte innlegg

Noen som har handlet leketøyet på internett?? Gikk det greit?? Det finnes utrolig mange sider, og jeg har lyst til å handle litt.Men er litt skeptisk til å handle over nettet.  :forvirra:  

Dere som har den sommerfuglen med fjernkontroll...Er den like bra som folk sier??

Erotikknett har jeg handlet fra, og det har gått veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte nettopp Ultra 7 Beaver Hi-tech fra erotikknett, og den kan anbefales!

Bestilte søndags kveld, fikk den i posten i dag :D

Veldig stillegående og veldig fin (den er i sølv, ikke gull). :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes flere sommerfugler også da, så det er jo ikke sikkert vi snakker om den samme. På kondomeriet sin nettbutikk har de disse:

CYBER BUTTERFLY OF LOVE

MY SECRET BUTTERFLY

SOMMERFUGL M/FJERNKONTROLL

Jeg har sistnevnte. Det er stor prisforskjell på disse og sikker mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tips: Gå for venus penis V... det er mest valuta for pengene :wink:

Den er uslåelig til prisen ( den bør koste ca 200,-) om man er ute etter en ”strap on vibrator”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de små vibratorene fungerer best for meg... De er de eneste som beveger seg så kraftig at de får jobben gjort tilfredstillende nokk!!! (Disse er vel ca. 12cm store og 1,5cm i diameter) De er helt supre og jeg fyker av gårde som en rakett i min egen lille verden!

Men jeg har aldri prøvd mye av de leketøyene som er nevnt her. Hvilke av disse vibratorene er det som har en "kraftig" vibrator...? Det å bruke de store vibratorene (de er ofte litt for treige) fungerer liksom ikke på meg... Noen gode forslag? - HVEM VIBRERER MEST? Kunne godt tenke meg et bedre utvalg i nattbordsskuffen...

:kghjerte:

NB! Hva er en Gorm? og denne pulsatron kit greiene? Bør kanskje ta meg en tur på kondomeriet i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring er at de små vibratorene fungerer best for meg... De er de eneste som beveger seg så kraftig at de får jobben gjort tilfredstillende nokk!!! (Disse er vel ca. 12cm store og 1,5cm i diameter) De er helt supre og jeg fyker av gårde som en rakett i min egen lille verden!

Men jeg har aldri prøvd mye av de leketøyene som er nevnt her. Hvilke av disse vibratorene er det som har en "kraftig" vibrator...? Det å bruke de store vibratorene (de er ofte litt for treige) fungerer liksom ikke på meg... Noen gode forslag? - HVEM VIBRERER MEST? Kunne godt tenke meg et bedre utvalg i nattbordsskuffen...

:kghjerte:

NB! Hva er en Gorm? og denne pulsatron kit greiene? Bør kanskje ta meg en tur på kondomeriet i morgen...

Pulsatron kit har den kraftigste motoren jeg har forsøkt. Det er et sett med to egg, en liten vibrator, hylse til å sette på vibratoren og penisring til å feste eggene i. Den har 7 forskjelleige trinn på vibratoren som går fra svakt til meget sterk og du kan varierer.

En g - orm er en søt vibrator (normal størrelse). Heter g orm fordi den har en bøy i tuppen som stimulelerer g punktet. Vibratoren er kraftig, og sitter i tuppen slik at den er fin å bruke på klitoris eks under samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:) Jeg har også ulike leketøy, og syns ikke det er _for_ kinky eller noe sånt... Bruker mest vibratorer og dildoer når jeg er singel. Er jeg i et samliv der sexen funker bra, blir det allitd nedtur å leke seg alene... :roll: Å leke litt i sammen, derimot... :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har masse leketøy og syntes det er veldig gøy. Jeg har håndjern, lenker til ankler og håndledd med jernstang mellom, dobbel dildo, strap on, brystlenke, smartballs, slender g spot (vibrator), perlemor (vibrator), klassisk massasjestav, wabbit vibe (vibrator), g orm (vibrator), sommerfugl med fjernkontroll.. har også en del oljer, glidemiddel, bøker, spill og sånn gøy. Neste innkjøp blir kanskje elskovs husken.. ønsker oss den.

Ojojoj... Det hørtes spennende ut!!! Jeg og samboeren min har ingen, men nå fikk jeg veldig lyst på!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

jeg vil leke med håndjern, åssen får jeg typen til å forstå dette. jeg er ikke den som trygler om å bli lenket fast akkurat, det må skje ut av det blå omtrent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
jammen så gidder han kanskje ikke, så er det bortkasta penger... jeg liker penger...  :-?

Da tror jeg kommunikasjon er løsningen......

Eller så kan du hinte at han kansje kunne bundet deg fast feks.med noen skjerf???

Hvis det overhodet ikke ligger i kortene at du kunne tenkt deg å bli stroppa fast ut ifra tidligere aktiviteter,så tror jeg at dere trenger å sette dere ned sammen for en gjensidig prat om lystene......

Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...