Gå til innhold

Melanotan 2 - Tips til bestilling?

Anbefalte innlegg

Gjest Isabell96
Skrevet

Ja, jeg veit om alle farene og risikoen med bruk av melanotan. Trenger virkelig ikke høre om alle slags bivirkninger det kan ha, for jeg er fullt klar over det. Har gjort en skikkelig research angående stoffet og jeg veit også at det er et illegalt produkt.

Er egentlig ute etter anbefalinger av hvor jeg kan få kjøpt produktet trygt og billigst mulig. Er du en bruker av melanotan og har en plass å anbefale meg å bestille vil jeg gjerne høre om det. Har forresten hørt at det er billigst å bestille fra England og få frakta det til Norge.

- Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bestill det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bestill det.

Var jo ikke det TS spurte om

Anonym poster: 66a2f4cef4b6fe70e400e812e3c60a21

• Liker 1
Skrevet

Var jo ikke det TS spurte om

Anonym poster: 66a2f4cef4b6fe70e400e812e3c60a21

Nei, men jeg sier det allikevel :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg veit om alle farene og risikoen med bruk av melanotan. Trenger virkelig ikke høre om alle slags bivirkninger det kan ha, for jeg er fullt klar over det. Har gjort en skikkelig research angående stoffet og jeg veit også at det er et illegalt produkt.

Er egentlig ute etter anbefalinger av hvor jeg kan få kjøpt produktet trygt og billigst mulig. Er du en bruker av melanotan og har en plass å anbefale meg å bestille vil jeg gjerne høre om det. Har forresten hørt at det er billigst å bestille fra England og få frakta det til Norge.

- Takk :)

Og da vet du vel at tråden strider mot KG's regler?

• Liker 2
Gjest Quake
Skrevet

Du har ikke lyst på tips om hvor du får tak i morfin, cocain og litt poppers mens du nå enn venter på tips om illegale stoffer...

• Liker 1
Skrevet

Håper virkelig at ingen svarer deg på dette her, for du forstår tydeligvis mindre enn du er klar over selv.

Gjest Isabell96
Skrevet

Håper virkelig at ingen svarer deg på dette her, for du forstår tydeligvis mindre enn du er klar over selv.

Bryr meg ikke om at folk advarer mot det. Har selv lest om flere kunder som har vært kjempefornøyd med produktet og brukt det i opptil 4 år snart.

Leiter bare etter en plass å bestille som er trygt og billig samtidig.

Gjest Isabell96
Skrevet

Du har ikke lyst på tips om hvor du får tak i morfin, cocain og litt poppers mens du nå enn venter på tips om illegale stoffer...

Drøyt ;)

Skrevet

Drøyt ;)

Ikke egentlig. Illegale stoffer man putter inn i kroppen som potensielt kan skape store problemer. Helt grei sammenligning.

Vær snill og ikke ødelegg deg selv bare fordi du vil bli brun!

• Liker 1
Gjest Quake
Skrevet

Bryr meg ikke om at folk advarer mot det. Har selv lest om flere kunder som har vært kjempefornøyd med produktet og brukt det i opptil 4 år snart.

Leiter bare etter en plass å bestille som er trygt og billig samtidig.

Kjenner folk som er storfornøyd med cocain og meth...så joda, betyr at det er knall det sikkert.

• Liker 1
Skrevet

Ikke egentlig. Illegale stoffer man putter inn i kroppen som potensielt kan skape store problemer. Helt grei sammenligning.

Bare for å bli brun? Man blir jo slank også, da! (siden man blir mye kvalm og ikke greier å spise)

Gjest Isabell96
Skrevet

Du veit jo ikke noe mer om stoffet enn det jeg gjør, og det vil ikke si at du ødelegger deg selv med å gå på det heller.

Det har bivirkninger som kvalme, økt sexlyst og minsket appetitt.

I noen tilfeller får man stygge føflekker rundt omkring på kroppen, men det varierer veldig fra person til person. Bruker du riktig daglig dose er det mye mer sannsynlig at resultatet blir bedre også.

At man ødelegger kroppen av det, er det ingen som kan si.

Gjest Isabell96
Skrevet

Kjenner folk som er storfornøyd med cocain og meth...så joda, betyr at det er knall det sikkert.

Nå er det jo sånn at melanotan er et stoff man ikke blir avhengig av, noe som man blir av cocain og meth. Ikke blir man rusa av det heller.

Skrevet (endret)

Du veit jo ikke noe mer om stoffet enn det jeg gjør, og det vil ikke si at du ødelegger deg selv med å gå på det heller.

I noen tilfeller får man stygge føflekker rundt omkring på kroppen, men det varierer veldig fra person til person. Bruker du riktig daglig dose er det mye mer sannsynlig at resultatet blir bedre også.

øøøhm... Også kan du få blå lepper, fordi det ødelegger blodårene dine, og da dør du. Dette er bare 1 av maaange veldig farlige bivirkninger (nevnte jeg hudkreft? Det dør man også av) man kan få av det stoffet der.

Hvor har du gjort denne rasearchen du nevnte?

Edit: Det ironiske med at melanotan gir hudkreft, er at produksjonen av det faktisk var et forsøk på å kurere hudkreft, siden stort sett alle som får den typen kreft, dør... Så når det viste seg at den faktisk lagde hudkreft, blei det en slutt på den forskningen... men men, hva gjør man vel ikke for å bli litt brun? Mye bedre å riskiere livet, enn å ta et par turer i solarium.

Endret av Yme
  • Liker 2
Skrevet

Bare for å bli brun? Man blir jo slank også, da! (siden man blir mye kvalm og ikke greier å spise)

True :gjeiper:

Åkej. Men husk samtidig at det er temmelig vanskelig å dosere noe du ikke aner renhetsgraden av.

Jeg håper du velger å droppe dette tåpelige prosjektet, men om ikke, lykke til og håper boblen din sprekker sånn at du skjønner at det ikke er verdt å gamble med helsa si bare fordi man vil bli raskt brun.

:goodbye:

Gjest Quake
Skrevet

For all del, driter i om du ødelegger deg selv, påvirker ikke meg.

Men å nevne at det er galskap må da være på sin plass.

• Liker 3
Gjest Isabell96
Skrevet

For å si det sånn, dere er jo skikkelig drøye her inne..

Veit jo hva det er det er snakk om! Jeg har jo sjekka opp hvordan man ordner med riktig dosering og alt, men er ganske fortvilende når det er første gang jeg er inne på dette forumet også har jeg en sterk følelse av at dere alle går imot meg istedenfor å svare på det jeg spurte om.

Burde kanskje ikke si det, for dere kommer sikkert bare med mer dritt, men er faktisk bare 16.

Litt respekt hadde vært fint, selv om jeg ikke kjenner dere er det ganske krenkende å si at man håper bobla sprekker så jeg forstår alvoret liksom.

Som sagt, veit om mange som ikke har hatt noe problemer med stoffet!

Skrevet (endret)

Det er ingen som går imot deg... Vi prøver å få deg til å forstå at dette faktisk kan ødelegge kroppen din, og i verste fall drepe deg.

Tror ikke det er noen her som er overasket over at du er såpass ung, for det vises veldig godt i innleggene dine.

Jeg har mange venner som driver med heroin og andre stoffer, som ikke har noen problemer med det... Det betyr absolutt ikke at det er greit å anbefale det videre, og hjelpe folk å kjøpe det.

Endret av Yme
Gjest Isabell96
Skrevet

Det er ingen som går imot deg... Vi prøver å få deg til å forstå at dette faktisk kan ødelegge kroppen din, og i verste fall drepe deg.

Tror ikke det er noen her som er overasket over at du er såpass ung, for det vises veldig godt i innleggene dine.

Vell, hadde jeg ikke sagt noe om alderen er det sikkert mange som hadde tatt meg for å være en umoden voksenperson sikkert.

Kommer til å prøve det uansett jeg, er i svært sjeldne tilfeller at man dør av det. Da mener jeg svært sjeldne! You only live once.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...