AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Det er fordi samboeren min ikke vil ha barn i veldig nær fremtid. Tror jeg kommer til å få vansker med å bli gravid,noe han ikke greier å se. Jeg er 30, har mulig mild pco(s) og endometriose... Ikke den verst rammet av det jeg merker,men man aner jo ikke åssen det vil påvirke fruktbarheten. Han har selvsagt passet på at jeg ikke skal bli "ufrivillig" gravid, men ved to anledninger i det siste har han likevel droppet alle forsiktighetsregler. Dette har han aldri gjort før. Siden jeg ikke bruker prevansjon (noe jeg kanskje burde pga endometriosen?) er han veldig påpasselig. Kan dette være hans , muligens ubevisste, måte å være klar for barn snart? Jeg har blitt overrasket de gangene de har skjedd,men han har egentlig ikke hatt så mye å si. Og jeg har ikke ønsket å "snakke det i hjel" Han har virka litt overrasket selv. For så å være påpasselig med prevansjon til en ny "glipp". Er dette en mulig -og merkelig!_ manne-måte for å venne seg til å sette barn til verden? Anonym poster: 3ef0a2c4bd93b03a1f90eb5a5f95b1bd
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Synes det høres typisk "mannete" ut ja. Du bør kanskje ta han med deg på en samtale med gyn,som kan forklare han hvordan fruktbarheten fungerer? og som kan fortelle han hva pcos og endometriose er. Du må bare få snakket ordentlig med han.... Veien mot barn er dessverre ofte lengre enn man skulle tro og ønske. Håper dere lykkes raskt, og ønsker dere alt vel:) Er selv 24 med pcos og er kjempestressa innie meg mtp å lykkes med å få barn...har mistet en gang. Anonym poster: 312af42f68f988a18c8a0ca58f76a913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå