Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har i dag vært hos min venninne som er på utplassering hos en frisørsalong. Jeg skulle farge håret mitt og forklarte hvordan jeg ville ha det til venninnen min, ta etterveksten også lysne håret litt.. Venninnen min trengte hjelp til å finne ut hvordan hun skulle gjøre dette og spør fadderen sin om hjelp, Fikk inntrykk av at friøsren forstod hva jeg mente og fikk fort gitt beskjed til venninnen min om hvilke farger hun skulle bruke og hvordan hun skulle gjøre dette.

Satt i stolen i mange timer, ful forståelse for det, og synes venninnen min gjorde en super jobb"! Problemet er bare at håret mitt mer eller mindre er svart, noe jeg absolutt ikke ville ha! Sa jeg ville ha det mellomblondt med litt mørkere i bunn. Det ble litt stress på slutten, så fikk ikke gått gjennom håret på slutten med fadderen, men skal i utganspunktet tilbake i morgen for å gå gjennom det og for å klippe. Problemet er bare at jeg absolutt ikke vil dit igjen. Jeg ønsker på ingen måte å såre venninnen min, hun har ikke gjort noe galt, det er frisøren som gav fargekoden som har tatt feil.. Men har jeg overhodet noe jeg skulle sagt når jeg har valgt å gå til en som er på utplassering? Jeg fikk en minicolour i lengdene, hvor langt tid vil det ta før det lysner igjen?

Dumt at håret skal være så fryktelig viktig, jeg har aldri hatt noe stort problemer med frisører, men denne gangene startet jeg faktisk og gråte. Flaut, men sant...

Så jenter, har jeg noe jeg skulle sagt eller bør jeg bare late som ingenting og farge det senere et annet sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den største feilen man gjør er å ikke si ifra! Frisører som aldri får kritikk vil jo tro at de er kjempeflinke, og fortsette i samme duren..

Syns du skal si ifra jeg, håret gjør EKSTREMT mye med utseendet, og betyr masse for jenter..

Lykke til!

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar.

Da burde jeg vel si ifra. Trodde aldri jeg skulle gråte over håret mitt... Overfladisk? Neinei, ikke i det hele tatt...

Skrevet

Sånn er det bare, håret ditt er en såpass synlig del av deg at man vil jo gjerne at det skal være pent. Såpass overfladiske er det lov å være, spør du meg :)

Så ja, jeg synes du skal si i fra. Det var nok bare et uhell og en misforståelse fra hennes side, men det betyr ikke at du skal lide for det. Hun gjorde feilen, da er det bare rett og rimelig at hun ordner opp i det igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Du må gjerne si i fra når du er missfornøyd, men du har ingen rettigheter når du går til en som ikke engang er lærling, men UTPLASSERT. Det er ikke bedriftens ansvar, men din som kunde. Godt mulig salongen ordner opp for og være snill med deg, men som sagt har du ingen rettigheter.

Kansje venninnen din har blandet feil? Hun kan jo tross alt neppe noe særlig farge teori når hun er så fersk...

Hilsen frisør.

Anonym poster: 4c62233db3713d4920ff5a197342b5eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...