hanni Skrevet 9. februar 2004 #1 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg skal kanskje begynne med pergotime (skal til legen om to dager) Har påvist en tett eggleder, men har eggløsning regelmessig (4-5 ukers sykluser). Hvordan kan pergotime hjelpe meg da? Er det noen vits? Vil det føre til at jeg får mere/oftere eggløsning i venstre eggstokk der egglederen er åpen? Jeg trodde liksom ikke det da... Den venstre egglederen min er helt fin. Har vært prøver i et år. (Slutta med p-piller for et og et halvt år siden) Setter pris på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tammi Skrevet 10. februar 2004 #2 Del Skrevet 10. februar 2004 Heisan Tror kansje pergontime kan gjøre at det utvikles flere egg. Har vært borti 3 stk en gang :o Dermed er sjangsen større å risikere dobbelt sett Men oxo å oppnå graviditet Det er vanlig å prøve dette før prøverør. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 11. februar 2004 Takk. Skal til legen i dag, og regner med å få dette. Føler meg ikke helt klar for prøverør enda. Vil fikse sjøl, liksom Men da skjønner jeg litt mer vitsen med Pergotime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå