hanni Skrevet 9. februar 2004 #1 Skrevet 9. februar 2004 Jeg skal kanskje begynne med pergotime (skal til legen om to dager) Har påvist en tett eggleder, men har eggløsning regelmessig (4-5 ukers sykluser). Hvordan kan pergotime hjelpe meg da? Er det noen vits? Vil det føre til at jeg får mere/oftere eggløsning i venstre eggstokk der egglederen er åpen? Jeg trodde liksom ikke det da... Den venstre egglederen min er helt fin. Har vært prøver i et år. (Slutta med p-piller for et og et halvt år siden) Setter pris på svar
tammi Skrevet 10. februar 2004 #2 Skrevet 10. februar 2004 Heisan Tror kansje pergontime kan gjøre at det utvikles flere egg. Har vært borti 3 stk en gang :o Dermed er sjangsen større å risikere dobbelt sett Men oxo å oppnå graviditet Det er vanlig å prøve dette før prøverør. Lykke til
hanni Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2004 Takk. Skal til legen i dag, og regner med å få dette. Føler meg ikke helt klar for prøverør enda. Vil fikse sjøl, liksom Men da skjønner jeg litt mer vitsen med Pergotime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå