Gå til innhold

Lang tid uten respons?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hmm

hadde god tone med ei, mye meldinger frem og tilbake samme kveld, så plutselig stille, eller er det jeg som bare venter på svar for tidlig?

tre dager...

Har ikke lyst å skrive til så mange andre, før jeg veit åssen dette går heller liksom...

Anonym poster: 04be4b0dc5ebfd97a65a0a329336a0e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hmm

hadde god tone med ei, mye meldinger frem og tilbake samme kveld, så plutselig stille, eller er det jeg som bare venter på svar for tidlig?

tre dager...

Har ikke lyst å skrive til så mange andre, før jeg veit åssen dette går heller liksom...

Anonym poster: 04be4b0dc5ebfd97a65a0a329336a0e7

Helt vanlig og skjer oftere enn det ikke skjer.. Hadde nok ikke holdt pusten mens du venter på svar nei..

Anonym poster: b321a9476e0ab0adf4dbb78f5edc8fd9

• Liker 2
Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg er fæl med å glemme samtaler jeg har hatt når jeg er opptatt i hverdagen. Jeg er også registrert på flere sider og har også kontakt med folk via Facebook. Det gjør nok at jeg noen ganger glemmer menn som egentlig jeg synes er veldig intressante fordi det skjer så mye annet.

Jeg ville sendt en liten melding til jeg og bare spurt om dere skulle treffes. Da får du svar og slipper å lure :)

• Liker 2
Skrevet

Hadde nok ikke holdt pusten mens du venter på svar nei..

Anonym poster: b321a9476e0ab0adf4dbb78f5edc8fd9

Hehe, det hadde blitt slitsomt for de fleste.

TS, dette er helt vanlig, og å ikke ta kontakt med andre mens du venter, eller melde med en og en person, vel, du kan ha flaks, eller du kan bli pensjonist før du finner noen på den måten..

Dating på nett kan virke følelsesløst, men det er en del faktorer som gjør at det blir sånn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...