AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Jeg husker til jul så var alle tre karakterene mine forsinket, den ene kom hele to uker etter sensur-frist, altså ca 5 uker etter eksamen. I morgen skal jeg få en veldig viktig karakter i ett fag, og jeg håper ikke den også kommer etter sensurfrist... Siden det foregår opptak til studier nå på sommeren, så regner jeg egentlig med at de ikke kan komme etter fristen? Til jul er det vel ikke noe som "haster", men så skal de jo regne ut poeng osv hvis man f.eks har søkt på noe annet. Er det noen som vet? Er det noen her som har opplevd at karakterene blir forsinket dette semesteret? Jeg lurer egentlig mest på det så jeg slipper å gå inn på studweb hver halvtime i morgen på jobb hvis det ikke er vits. Anonym poster: 62699611deb07b767028bc3513618d92
Tracer Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Hei! Dette er tildels avhengig av hva du har studert og hvor du har studert. Om du har studert ved UiB - er en rekke av sensurene forsinket pg av den langvarige streiken som var. Spesielt innenfor SV-fakultetet ble karakterene noe forsinket Om du har søkt på annen høyere utdanning i norge - så har de forståelse for streiken , og om du tar kontakt med de ulike opptakskontorene så vil de nok vente til du har den dokumentasjonen du trenger. Vil forøvrig anbefale at du heller tar kontakt med din administrative kontaktperson,da vil du få svar om sensur er ventet i nærmeste framtid - enn å lage en tråd på KG ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå