Id-Ma Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Her har dere bloggen min : Http://www.Ushine.blogg.no
HedvigR Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Jeg har en blogg, der jeg særlig poster en del musikk, og av og til om bøker og filmer. Men det kan vel også sies å være en hverdagsblogg, selv om jeg ikke liker å bli så alt for personlig. Har også "ukas poll"-opplegg, som har hatt pause den siste uka, og starter opp igjen i morgen High Fidelity Har holdt på noen måneder, og er i en liten planleggingsfase nå, vil begynne å skrive enda flere anbefalinger når det gjelder musikk, filmer og bøker enn jeg gjør for øyeblikket. Må bare lage en del ideer først
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 Min blogg: http://purren.blogg.no/ Anonym poster: ce2dd3f5505d6bb3a7d00c1d216931e8
Gjest Bond Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 Tråden ryddet for reklame og avsporinger Bond, mod
Lilje90 Skrevet 1. juli 2012 #5 Skrevet 1. juli 2012 Jeg har bare en "foto" blogg, som min familie og venner kan se på. har ikke lagt ut noe der på en stund. bloggen 1
ByAdina Skrevet 1. juli 2012 #6 Skrevet 1. juli 2012 www.byadinajb.blogg.no skriver igrunn om alt og ingenting. har vært på topplista tusen ganger. har nettopp reddet 4 katter, har en hund fra før og ett hamster og redder nå i helgen to hunder til. veldig glad i dyr. og elsker mote, skjønnhet osv.. :D
ByAdina Skrevet 1. juli 2012 #7 Skrevet 1. juli 2012 www.byadinajb.blogg.no skriver igrunn om alt og ingenting. har vært på topplista tusen ganger. har nettopp reddet 4 katter, har en hund fra før og ett hamster og redder nå i helgen to hunder til. veldig glad i dyr. og elsker mote, skjønnhet osv.. :D
Gjest _Lita_ Skrevet 8. juli 2012 #8 Skrevet 8. juli 2012 Ja. Den jeg har nå heter http://lita.blogg.no/ Jeg skriver om alt og ingenting. Jeg liker å kritisere, så da kritiserer jeg det jeg syntes er kritikkverdig. Jeg liker mote, og sminke, og blogger om det. Samt litt om helse/kosthold. Også blogger jeg om det som faller meg inn... Denne bloggen har jeg ikke hatt opp så lenge.
Gjest Bond Skrevet 9. juli 2012 #9 Skrevet 9. juli 2012 Slettet dobbeltpost, samt kommentarer Bond, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå