Gå til innhold

Vil du fortelle meg bloggen din?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en blogg, der jeg særlig poster en del musikk, og av og til om bøker og filmer. Men det kan vel også sies å være en hverdagsblogg, selv om jeg ikke liker å bli så alt for personlig. Har også "ukas poll"-opplegg, som har hatt pause den siste uka, og starter opp igjen i morgen ;)High Fidelity

Har holdt på noen måneder, og er i en liten planleggingsfase nå, vil begynne å skrive enda flere anbefalinger når det gjelder musikk, filmer og bøker enn jeg gjør for øyeblikket. Må bare lage en del ideer først :fnise:

Skrevet

Tråden ryddet for reklame og avsporinger

Bond, mod

Skrevet

Jeg har bare en "foto" blogg, som min familie og venner kan se på. har ikke lagt ut noe der på en stund.

bloggen

• Liker 1
Skrevet

www.byadinajb.blogg.no :)

skriver igrunn om alt og ingenting. har vært på topplista tusen ganger.

har nettopp reddet 4 katter, har en hund fra før og ett hamster og redder nå i helgen to hunder til. veldig glad i dyr. og elsker mote, skjønnhet osv.. :D

Skrevet

www.byadinajb.blogg.no :)

skriver igrunn om alt og ingenting. har vært på topplista tusen ganger.

har nettopp reddet 4 katter, har en hund fra før og ett hamster og redder nå i helgen to hunder til. veldig glad i dyr. og elsker mote, skjønnhet osv.. :D

Gjest _Lita_
Skrevet

Ja. Den jeg har nå heter http://lita.blogg.no/

Jeg skriver om alt og ingenting. Jeg liker å kritisere, så da kritiserer jeg det jeg syntes er kritikkverdig.

Jeg liker mote, og sminke, og blogger om det. Samt litt om helse/kosthold. Også blogger jeg om det som faller meg inn...

Denne bloggen har jeg ikke hatt opp så lenge.

Skrevet

Slettet dobbeltpost, samt kommentarer

Bond, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...