Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LadyJ
Skrevet

Saken er som følger:

- Møtte en fyr en fredag på fest, vi hadde sex,og han overnattet hos meg til lørdag

- Pratet litt med han på lørdagen, men ikke noe mer enn det

- Gikk to uker uten noe kontakt

- Jeg kontaktet han etter at kompisen hans sa jeg burde gjøre det om jeg var interessert, noe som resulterte i at vi sendte en del meldinger hele dagen

- En uke senere sendte jeg han melding igjen, han svarte, og inviterte meg hjem til seg

- Dro til han hele helgen etter, vi koste masse og hadde sex, og når jeg dro på søndag sa han takk for besøket og ga meg et kyss og en klem.

- Han sendte meg mld om det gikk greit på turen hjem

Det jeg lurer på er om dere har noe meninger om hva han ønsker? Det skal sies at vi begge reiser langt vekk fra hverandre i forbindelse med jobb og skole i september, men er han interesser i et forhold frem til da, var det bare den ene helgen, eller vil han bare ha en fuckfriend nå og da?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Saken er som følger:

- Møtte en fyr en fredag på fest, vi hadde sex,og han overnattet hos meg til lørdag

- Pratet litt med han på lørdagen, men ikke noe mer enn det

- Gikk to uker uten noe kontakt

- Jeg kontaktet han etter at kompisen hans sa jeg burde gjøre det om jeg var interessert, noe som resulterte i at vi sendte en del meldinger hele dagen

- En uke senere sendte jeg han melding igjen, han svarte, og inviterte meg hjem til seg

- Dro til han hele helgen etter, vi koste masse og hadde sex, og når jeg dro på søndag sa han takk for besøket og ga meg et kyss og en klem.

- Han sendte meg mld om det gikk greit på turen hjem

Det jeg lurer på er om dere har noe meninger om hva han ønsker? Det skal sies at vi begge reiser langt vekk fra hverandre i forbindelse med jobb og skole i september, men er han interesser i et forhold frem til da, var det bare den ene helgen, eller vil han bare ha en fuckfriend nå og da?

Antar du ser selv at han ikke ser på deg som et kjæresteemne, ha litt selvrespekt, bli kjent med mannen før sex, ellers ender det stort sett som det vil gjøre mellom dere

Anonym poster: 6399fdd29a2068506f6b08bf9a1d1200

Gjest LadyJ
Skrevet

Ja, vi reiser jo vekk fra hverandre! Nå er det veldig delte meninger blant folk om man ødelegger forholdet om man har sex for tidlig eller ikke, så selv om vi hadde sex med en gang, trenger ikke det bety at det går i vasken, selv om dine meninger er slik.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ofte man har en ubevisst kunnskap om hva den andre vil, selv om man ikke vil innrømme det. Om du innerst inne tror at han ikke ser deg som et kjæresteemne gjør han ikke det. Jeg har datet flere gutter hvor jeg har VISST at de var interessert i meg som kjæreste, men da var ikke jeg interessert i dem. Jeg liker dem og synes de er bra gutter, men det er forskjell på å like en person og å synes at man kan ha en fremtid sammen. Når jeg tenker over hvordan jeg var mot dem, så vil jeg nok tro at de var like usikre som det du er nå. Men om man tenker over det så har man jo en følelse av hva den andre vil. Hvis man er redd for å sende melding fordi man ikke er trygg på den personen så er det noe feil. Om det er en person du vet liker deg så vil du ikke være nervøs på samme måte. Sommerfugler, men ikke usikkerhet på den måten. Så mitt råd er, du vet nok innerst inne at han ikke er interessert. Så da får du bestemme deg om du synes det er ok å være en fuckfriend eller om du vil finne en annen fyr.

Anonym poster: 3be28715810243fa92f0e8174519a60c

Gjest LadyJ
Skrevet

Okei, takk for svar :) Får vel bare se om han ønsker å møte meg igjen, og jeg kan godt leve med å være fuckfriends i 2 mnd.

Skrevet

Jeg har litt samme problemet! Jeg har hatt fyllesex med en kollega (jobber i samme selskap, men jobber ikke tett sammen) tre ganger på tre uker nå.. Jeg aner ikke hva han vil, men jeg har ikke hørt noenting fra ham mellom hvert besøk, så jeg kan jo bare anta at det er sexen og ikke meg han vil ha :sjenert:

Men samtidig så er han veldig kosete og holder rundt meg og sånt, noe som jeg gjerne skulle hatt med meg ut i dagslys.. Men som deg, LadyJ, så ønsker jeg ikke noe forhold som skal vare over sommeren. En sommerflørt uten forpliktelser hadde rett og slett vært perfekt!

Det eneste som hjelper for å avklare situasjonen er nok (som alltid) å snakke med hverandre om det, men når jeg spurte ham hva vi egentlig driver med, så sa han bare "Vet ikke". Det var ikke særlig nyttig, nei :lete:

Gjest showhoe
Skrevet

Han er bare ute etter noen å pule. Hadde han vært intr. i noe mer hadde han tatt kontakt før

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro han kan være interessert i et pulevennforhold, og det bør det jo gå an å spørre ham om/åpne for, hvis det er det du også vil. Jeg tror noen "snille gutter" faktisk er litt forsiktige med å være frampå når de bare er interessert i sex, fordi de vet de kan såre og gi falske forhåpninger ellers. Det er i hvert fall noen erfaringer jeg har, både direkte og historier guttevenner har fortalt meg. Da er det vel lurt at du tar initiativ og kanskje er tydelig på at du vet hvor landet ligger, ikke er naiv.

Anonym poster: fbb88f169fdba1a4ea3c8f9b97bdb0f3

Gjest LadyJ
Skrevet

Jeg har litt samme problemet! Jeg har hatt fyllesex med en kollega (jobber i samme selskap, men jobber ikke tett sammen) tre ganger på tre uker nå.. Jeg aner ikke hva han vil, men jeg har ikke hørt noenting fra ham mellom hvert besøk, så jeg kan jo bare anta at det er sexen og ikke meg han vil ha :sjenert:

Men samtidig så er han veldig kosete og holder rundt meg og sånt, noe som jeg gjerne skulle hatt med meg ut i dagslys.. Men som deg, LadyJ, så ønsker jeg ikke noe forhold som skal vare over sommeren. En sommerflørt uten forpliktelser hadde rett og slett vært perfekt!

Det eneste som hjelper for å avklare situasjonen er nok (som alltid) å snakke med hverandre om det, men når jeg spurte ham hva vi egentlig driver med, så sa han bare "Vet ikke". Det var ikke særlig nyttig, nei :lete:

Ja, det er vel noe av det samme ja. Alltid jeg som må ta kontakt, og når jeg møtte han lå vi og koste hele tiden. Ikke enkelt å vite hva de tenker. Hjelper iallefall ikke å få slike svar som du fikk!

Skrevet (endret)

Ja, det er vel noe av det samme ja. Alltid jeg som må ta kontakt, og når jeg møtte han lå vi og koste hele tiden. Ikke enkelt å vite hva de tenker. Hjelper iallefall ikke å få slike svar som du fikk!

Neste gang så skal jeg i det minste tvinge ham til å svare ordentlig på spørsmålet før jeg blir med ham hjem :filer: . Jeg synes pulevenn-status er en dårlig deal, så da tar jeg heller hatten og går (les: hjem til meg selv)

Endret av Knirke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...