Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går lå jeg ute og skulle prøve å få litt farge før jeg om to dager reiser til spania. Hver gang jeg soler meg her hjemme har jeg altid en håndduk forran ansiktet, jeg planla heller ikke å ligge i solen så veldig lenge så jeg tenkte ikke på å ha på solkrem der. Noe jeg absålutt burde gjort. Hunden min var ute sammen med meg, og drev å bjeffet og surret bandet rundt alt mulig så jeg la håndduken over halve ansiktet så jeg kunne passe på henne samtidig. Når jeg først lå der, var det så utrolig deilig med den passe mengden med vind og varme osv.. så jeg ble liggende en stund lenger enn jeg trodde jeg skulle.

Når jeg til slutt kom inn hoppet jeg rett i dusjen, og når jeg kom ut derfra var halve ansiktet min knalltødt! Jeg dekket det til med myyye foundation siden jeg skulle på besøk til venninna mi, og når jeg kom hjem å la meg fjernet jeg sminken å la på mange lag med aloevera og håpet på alt skulle bli bedre til neste dag.

Men neida. Når jeg våknet merket jeg at halve ansiktet mitt hadde hovnet opp! Jeg er knallrød og hovnet opp på samme tid. Jeg smører på aloevera hele tiden med en gang det forge laget har tørket inn. Det ser helt grusomt ut. Og føles helt grusomt også! Og om to dager skal jeg til spania..

Er det noen som har noe tips til å bli bra igjen? Moren min snakker om at hun skal kjøpe en brann salve, hjelper det? Jeg gjør alt for at dette skal bli bra så fort som mulig, vær så snill og hjelp meg!!

Anonym poster: 7d35360955b08270b9fe4df55b9cd8e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta gjerne kald dusj. Det brenner seg jo innover mot lærhuden. det er ikke mye annet å gjøre. Smøre og pleie når huden flasser etterpå.

Vær forsiktig. Bad gjerne i rent vann m en skvett babyolje.

J brant ansiktet med 3. grads forbrenning ved å sole meg i høyfjellssolarium.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv yougurt naturell. Smør på, la virke til dn har begynnt og tørke inn, og skyll. er noe i melkesyren som hjelper mot solbrendthet! ;)

Anonym poster: 344e6997e7a3f7190c1e1851ae380338

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...