Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så glad at jeg bare må dele med meg og så vet jeg ikke engang hvor jeg skal starte og egentlig burde dette ligget på mange delfoum her :) :) :) :)

Han, den gode deilige fantastiske Kjæresten, tok meg med for å vise meg en fin bokhandel der han bor idag....og så slepte han meg inn i en gullsmedforettning også....og vi plukket ut ringer. Også er vi gravide med vårt første barn. Bare fire uker ellerno på vei da, men den lille herlige er inni her et sted.

Det her er helt fjernt for meg enda, har ikke landet riktig.....vi skal gifte oss....det er jo helt fantastisk....og så skal vi ha barn.....også elsker jeg fyren også må vi se etter hus snart og så er jeg helt svevende.....

Jeg skal gifte meg og bli mor....det er jo helt.....

Ja, jeg er i sjokk, hehe, men ja, det er riktig, det føles rett. Og jeg vet jeg oppfører meg som en nyforelsket fjortiss, men bær over med ei som nett fylte 30 da, og som er lykkelig nå.... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye,bare gled deg over det du,deilig å være lykkelig.

ønsker dere lykke til da :D

Skrevet

Så hyggelig! Gratulerer - nyt tiden - du har fortjent den!

Skrevet

:blomst_opp: Så godt å få et så koselig innlegg ! Føler gleden helt hit... Lykke til! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Så koselig da.

Lykke til med gubbe, barn og hus :D

Skrevet

For et frydefullt innlegg :D

Høres ut som livet smiler til deg!

Gratulerer med baby, ring og mann :D

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Jeg blir så glad når noen tar seg tid til å dele de "gode" stundene med oss her på KG!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...