April Skrevet 10. februar 2004 #21 Del Skrevet 10. februar 2004 Vi skal ha disse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 10. februar 2004 #22 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg har den som er lengst til høyre her. Når vi skulle velge ringer ville jeg ha en som var litt spesiell, mens kjæresten ville ha en ring som tydelig var giftering... Dermed ble det gult gull og helt glatte ringer. Spennring var (egentlig) ikke aktuelt fordi den er tydelig delt (jeg liker symbolikken i at en ring aldri slutter), men min ring har en "bro" under steinen slik at den er hel. Dessuten gjør "broa" at det er mulig å blokke ut ringen noen størrelser dersom det blir nødvendig. Vi skal bruke de samme ringene som gifteringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsipessa Skrevet 10. februar 2004 #23 Del Skrevet 10. februar 2004 Vi skal ha disse... Kjøper du ringen over nettet?? Hvordan har det gått, fornøyd eller ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. februar 2004 #24 Del Skrevet 10. februar 2004 Nei, de sender ikke til Norge! Men tremenningen min bor i Seattle, så hun bestiller de og så sender hun de til meg! Jeg gleder meg kjempe mye, har sett på samme type ring i hvitt gull og jeg synes den er kjempe fin! Så jeg regner med jeg blir fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 10. februar 2004 #25 Del Skrevet 10. februar 2004 Vi lette gjennom alle butikkene i Tromsø før vi fant den ringen vi begge falt for. Det ble den øverst til venstre: http://www.panoramagruppen.no/modules/modu...ctedMenuItemId= Jeg har nå uten diamant, og til bryllupet skal vi bruke samme ringene, men med diamant. Jeg skal da undersøke om det går ann å sette inn en større diamant enn den på bildet, for jeg syntes den så litt liten ut... (skal jeg først sette inn en diamant, så skal den da syntes...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 10. februar 2004 #26 Del Skrevet 10. februar 2004 Vi skal bruke forlovelsesringene våre som gifteringer. De er helt enkle, ganske smale, i hvitt gull. Min har en diamant nedfelt (ikke i spenn, sånn som er så vanlig nå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nette Skrevet 13. februar 2004 #27 Del Skrevet 13. februar 2004 Er det noen fordeler/ulemper med å ha diamanten i spenn kontra og ha den nedfelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå