Gå til innhold

Gifteringer. Diamant? Gult eller hvitt gull? Begge deler?

Lullu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har den som er lengst til høyre her.

Når vi skulle velge ringer ville jeg ha en som var litt spesiell, mens kjæresten ville ha en ring som tydelig var giftering... Dermed ble det gult gull og helt glatte ringer.

Spennring var (egentlig) ikke aktuelt fordi den er tydelig delt (jeg liker symbolikken i at en ring aldri slutter), men min ring har en "bro" under steinen slik at den er hel. Dessuten gjør "broa" at det er mulig å blokke ut ringen noen størrelser dersom det blir nødvendig.

Vi skal bruke de samme ringene som gifteringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de sender ikke til Norge! Men tremenningen min bor i Seattle, så hun bestiller de og så sender hun de til meg! Jeg gleder meg kjempe mye, har sett på samme type ring i hvitt gull og jeg synes den er kjempe fin! Så jeg regner med jeg blir fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lette gjennom alle butikkene i Tromsø før vi fant den ringen vi begge falt for. Det ble den øverst til venstre: http://www.panoramagruppen.no/modules/modu...ctedMenuItemId=

Jeg har nå uten diamant, og til bryllupet skal vi bruke samme ringene, men med diamant. Jeg skal da undersøke om det går ann å sette inn en større diamant enn den på bildet, for jeg syntes den så litt liten ut... (skal jeg først sette inn en diamant, så skal den da syntes...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bruke forlovelsesringene våre som gifteringer. De er helt enkle, ganske smale, i hvitt gull. Min har en diamant nedfelt (ikke i spenn, sånn som er så vanlig nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...