Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem... jeg er forelsket i min venn...

Jeg var litt interessert i han før vi ble venner og, så plutselig ble vi faktisk venner og nå vet jeg ikke hva skal gjøre!

Han har sovet hos meg et par ganger og da lå han og holdt rundt meg, det skjedde ingenting, men jeg hadde det ihvertfall veldig koselig hehehe, vet ikke helt med han da, men siden det skjedde flere ganger, regner jeg med han ikke hadde så mye imot det han heller.

Nå holder han ikke så mye rundt meg lengre... og det virker som at han ikke liker å være med meg aleine ettersom at vi faktisk aldri er aleine..

Han kommer ofte bort å klemmer meg, men han snakker for det meste bare om sex, og jeg er redd for at det er bare det han er ute etter, for jeg vil jo noe mer sant...

Hinn dagen var jeg, han og en del andre venner ute og drakk, vi lekte nøtt eller sannhet, og han var nødt til å si hvem av oss som var der han synes så best ut, da sa han meg. og ved siden av meg satt da en jente som han tidligere har holdt på med (som nå har kjæreste altså)- så han har mestsannsynlig ikke noe i mot meg utseendemessig, så jeg er redd for at det er personligheten.. og det er jo ikke så lett å gjøre noe med! vanligvis er jeg en ganske sjenert person og jeg vet sjeldent hva jeg skal si når jeg er rundt han, jeg tror jeg tenker altfor masse over ting og jeg vet jo ikke hva han tenker eller noe.

Saken er at jeg tror at han er fullt klar over at jeg liker han, og selvom så fortsetter han å gi meg falske forhåpninger med å si snille ting hele tiden og være ekstra snill med meg å slikt! Er ikke sikkert han gjør det med vilje da, men såpass bør jo gutten skjønne...

men hva skal jeg gjøre!? bare ignorere følelsene mine å satse på at det går over? eller bør jeg si noe til han? og isåfall hva skal jeg si?!?!?! ER DET NOEN DER UTE SOM KAN FORTELLE MEG HVA SOM FOREGÅR OPPI MANNFOLKS HODER??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er like forskjellige vi som dere kvinner er.

Sannsynligvis liker han deg, men har hengt seg opp i en eller annen liten detalj som gjør at han ikke klarer å kaste seg 100% inn i det. Eller det kan være noe annet, eller noen annen, som han ikke helt har ferdigprosessert.

Den eneste måten du finner ut dette på er ved å ta en prat men han om det. Det eneste vi kan gjøre er å spekulere. Er du klar på hva du vil selv da? Ellers kan det jo også tenkes at han går og tenker på samme måte.

Anonym poster: 5da8cbfe234262769bcad479a6a991df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...