Gjest mzluze Skrevet 9. februar 2004 #1 Del Skrevet 9. februar 2004 *sukk* Kjæresten min tente tre store lilla kubbelys på peishyllen for kos og romantikk. Og det ble veldig kos Men så dryppet det da, og peishyllen er hvit. Har prøvd å vaske med grønnsåpe, det tok desverre malingen. Han bor i leid og stearinen må fjernes....helst uten at peishyllen blir ødelagt. Tips noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 9. februar 2004 #2 Del Skrevet 9. februar 2004 GJorde samme tabbe i jula, med røde lys. Klarte ikke å fjerne fargen, endte opp med ett strøk med hvit maling på hele muren. Ble ihvertfall pent og nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 10. februar 2004 #3 Del Skrevet 10. februar 2004 Vi hadde et kubbelys en gang som vi brant , men så at det røyk en del av det , men så var det en dag jeg skulle pusse vinduet så jeg plutselig at det var helt svart på kluten ,da skjønte jeg at det var kubbeluset som hadde soda til over alt . Nei kubbelys skal jeg aldri brenne mer inne . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå