CherryBlossom Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Jeg var innom en sportsbutikk tidligere i dag og prøvde en turbukse fra Norheim, som jeg mener het Berg. Den hadde veldig god passform til meg, men en litt uinspirert ekspeditør, sa at denne boksen hverken var vannavstøtende eller særlig vindtett. Gjelder det Lundhags Traverse også? De virker å være si samme materiale, men jeg har ikke sett sistnevte live. Hadde vært fint med en bukse som tålte litt fuktighet, men vil gjerne også ha en bukse som sitter godt! Er det noen som har turbukse-tips? Skal brukes på fjelltur, med noe sykling langs kysten, men her tenker jeg regntøy over hvis det blir ille!
Gjest gloria Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Modellen du nevner fra Lundhags er den beste buksa jeg har hatt! Ikke bare sitter den fint på, men den er vanvittig behagelig på. Tåler ikke særlig mye nedbør, nei. Selv pleier jeg bare å pakke med meg ei ekstra regnbukse om det skulle begynne å regne. Slitesterk er den også! Så vidt jeg vet er vel også Norheim et egetprodusert merke, og sikkert laget av billigere materialer? Skal ikke si det sikkert, men mener å ha overhørt det fra en ansatt hos Sport1 for ikke så lenge siden.
CherryBlossom Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2012 Modellen du nevner fra Lundhags er den beste buksa jeg har hatt! Ikke bare sitter den fint på, men den er vanvittig behagelig på. Tåler ikke særlig mye nedbør, nei. Selv pleier jeg bare å pakke med meg ei ekstra regnbukse om det skulle begynne å regne. Slitesterk er den også! Så vidt jeg vet er vel også Norheim et egetprodusert merke, og sikkert laget av billigere materialer? Skal ikke si det sikkert, men mener å ha overhørt det fra en ansatt hos Sport1 for ikke så lenge siden. Takk for svar! Kjørte innom en butikk på vei igjennom Oslo i går, og fikk prøve den. Helt klart laget i et annet materiale! Den fra Norheim hadde mer bomulls-feeling enn Traversen, som virket super! Den er dermed bestilt!
lilletuss87 Skrevet 29. juni 2012 #4 Skrevet 29. juni 2012 Jeg anbefaler også Lundhags på det sterkeste!! Det er en supergod bukse, og jeg bruker min MYE.. Kos deg på tur med den nye buksa
Anneline80 Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 Støtter alle her, super bukse! Ikke vanntett men utrolig god på og bra å bevege seg i.
Penny Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 (endret) Dere som har denne buksa fra Lundhags, hvordan er den i str i forhold til andre merker som f. eks Bergans eller Stormberg? Endret 3. juli 2012 av Penny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå