Arwen Skrevet 9. februar 2004 #1 Skrevet 9. februar 2004 http://www.orkdalsmenighetene.no/ Er det bare jeg som ikke kommer inn?
Loolaa Skrevet 9. februar 2004 #2 Skrevet 9. februar 2004 Ikke jeg heller. Sikkert noe feil med serveren
Arwen Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2004 Bra da er det ikke meg. Da får jeg bare vente da. :-?
Gjest Myumi Skrevet 9. februar 2004 #6 Skrevet 9. februar 2004 Hvorfor vil dere inn her? Synes du det er unormalt at folk må kontakte landets menighetskontorer når de skal gifte seg?
Totalya Skrevet 9. februar 2004 #7 Skrevet 9. februar 2004 Nei, selvfølgelig ikke! :x Jeg lurte bare på hvorfor akkurat Orkdalsmenighetene...
Arwen Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2004 Fordi de har veldig bra bryllupssider liggende ute.
TefrA Skrevet 9. februar 2004 #9 Skrevet 9. februar 2004 Jeg har ikke noe problem med å komme inn på linken. Kansje det var et midlertidig serverproblem?
Totalya Skrevet 9. februar 2004 #10 Skrevet 9. februar 2004 Fordi de har veldig bra bryllupssider liggende ute. Da er jeg med jeg også følte det bare litt unødvendig med den tilbakemeldinga jeg fikk... men men... :klø:
Lullu Skrevet 10. februar 2004 #11 Skrevet 10. februar 2004 Fordi de har veldig bra bryllupssider liggende ute. Kan jeg spørre hvilke sider? Hvordan finner jeg sidene du nevner.... Ble nyskjerrig jeg nå vet du Hilsen hun som gifter seg samtidig som deg!
Gjest Myumi Skrevet 10. februar 2004 #13 Skrevet 10. februar 2004 Kan jeg spørre hvilke sider? Hvordan finner jeg sidene du nevner.... Ble nyskjerrig jeg nå vet du Hilsen hun som gifter seg samtidig som deg! Hun la jo ut linken i hovedinnlegget (den virker nå) www.orkdalsmenighetene.no
Lullu Skrevet 10. februar 2004 #14 Skrevet 10. februar 2004 Hun la jo ut linken i hovedinnlegget (den virker nå) www.orkdalsmenighetene.no Jeg kom jo inn på siden da (er da virkelig ikke så dum ), men jeg lurer på veien videre derifra? Finner ikke så mye interessant bryllupsmateriale der inne, men det er jo mulig jeg har oversett noe.
Tusenogtredve Skrevet 10. februar 2004 #15 Skrevet 10. februar 2004 http://www.orkdalsmenighetene.no/vigsel/index.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå