marlenelaa Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Jeg har bittesmå fettklumper i ansiktet (spesielt i pannen) som ser ut som nupper eller bittebittebittesmå kviser, bare at det ikke er noen farge på de. De synes ikke veldig godt, men ser bare ut som masse små nupper i pannen. Har prøvd å klemme på de, men det kommer ikke noe ut. En annen gang skulle jeg bare klø meg litt i pannen og da kom det ut litt vann - ikke mye i det hele tatt, men så bare at jeg hadde fått noe fuktig under neglen (dette høres skikkelig ekkelt ut, jeg vet..) Det er ikke plagsomt, og det er nesten ikke synlig, men hvis jeg peller på disse ''nuppene'' blir det rødt etterpå... ikke veldig lekkert å se på, men klarer ikke la være å pelle! Derfor lurer jeg på om det er noen som vet om en krem som kan fjerne disse fettklumpene? Jeg har egentlig en ganske spessiell hud... huden min er ganske fet, og når jeg bruker kremer som skal fjerne denne fete huden, blir huden min alt for tørr og da må jeg bruke fuktighetskrem. Og når jeg bruker fuktighetskrem, blir huden min fet. Haha, dilemmaaaaa! Jeg tenker jeg kanskje må begynne å bruke kremer mot sensitiv hud, noe jeg synes er merkelig for jeg har aldri sett på huden min som spesielt sensitiv... jaja, kanskje det er tid for litt selvinnsikt! Derfor trenger jeg hjelp! Hilsen nevrotisk tenåring med lekre fettklumper i trynet :-)
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Disse må du fjerne hos hudpleier. Ellers anbefaler jeg Continuous renewel serum fra MD. Anonym poster: 2072ca65d373b93bb4bd9c5504a57192
Mango Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Er det mulig å faktisk fjerne disse, uten laser/inngrep? Mener at årsaken til disse ikke er kjent, at det går ann å klemme de ut, men de vil komme tilbake?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Dette høres litt ut som millier. Ta en tur til legen og få fastsatt hva det egentlig er, legen kan sikkert dkrive ut resept på et preparat du kan bruke. Etter det kan du ta en tur til hudpleier. Det er mulig de kan klemme de ut. Men lege først. Du skal bruke produkter for kombinasjonshud. Jeg anbefaler deg å kjøpe md Formulations face & body scrub, md Formulations face wash for sensitive skin. Serumet noen anbefaler her er veldig bra, men må ikke brukes når man skal opphplde seg i solen. Jeg bruker det ikke i sommerhalvåret og slutter å bruke det minst en uke før jeg skal til sydligere strøk. En hudkrem jeg kan anbefale er denne. Den er for kombinasjonshud. Kjøpte den etter ar flere her på forumet anbefalte den. Alle produktene får du kjøpe hos feelunique.com. Anonym poster: ec235cb35cd93f3784004a1857623f4e
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #5 Skrevet 28. juni 2012 AB i innlegg # 2 her. Disse nytter det ikke å klemme ut, de må fjernes ved at hudpleieren skjærer et lite snitt med en veldig skarp kniv. Anonym poster: 2072ca65d373b93bb4bd9c5504a57192
marlenelaa Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2012 Dette høres litt ut som millier. Ta en tur til legen og få fastsatt hva det egentlig er, legen kan sikkert dkrive ut resept på et preparat du kan bruke. Etter det kan du ta en tur til hudpleier. Det er mulig de kan klemme de ut. Men lege først. Du skal bruke produkter for kombinasjonshud. Jeg anbefaler deg å kjøpe md Formulations face & body scrub, md Formulations face wash for sensitive skin. Serumet noen anbefaler her er veldig bra, men må ikke brukes når man skal opphplde seg i solen. Jeg bruker det ikke i sommerhalvåret og slutter å bruke det minst en uke før jeg skal til sydligere strøk. En hudkrem jeg kan anbefale er denne. Den er for kombinasjonshud. Kjøpte den etter ar flere her på forumet anbefalte den. Alle produktene får du kjøpe hos feelunique.com. Anonym poster: ec235cb35cd93f3784004a1857623f4e Milier er ikke det jeg mener, men jeg har jo faktisk fått to sånne under øyet, så takk for nyttig informasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå