Gå til innhold

Dårlig samvitighet...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg prøver å gå ned i vekt men har begynt å slite med dårlig samvittighet hvis jeg skeiver ut...

I dag har det vært veldig fint vær i Oslo og da ble det ekstra kos på dagen. Jeg begynte dagen med en banan og en time intensiv trening. Så spiste jeg en hel cottage cheese med syltetøy. Etter det dro jeg til byen for å spise lunsj ute og jeg spiste og drakk:

1 øl

4 galss hvitvin

Blåskjell

1 is

Etter det spiste jeg middag hjemme (kanskje rundt 600 kcal)

Problemet er at jeg nå ligger her og har kjempe dårlig samvittighet.... Noen som har noen råd til hvordan jeg kan la være å tenke så negativt? Blir jo i kjempe dårlig humør etter en så bra dag...

Anonym poster: 2d22309e12bbfca1659f88046d72b78d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjort er gjort, spist er spist. La idag være idag, og se om du klarer å ikke skeie like mye ut i morgen, tenker jeg :)

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Ja, spist er spist. Tenk heller på imorgen, og prøv å ikke bli fanatisk. Spis som planlagt imorgen, ikke mindre pga det du spiste i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Har du regnet ut hva dette blir totalt? Med trening, så tror jeg fortsatt du har et greit underskudd! Med mindre blåskjellene hadde et ekstremt usunt tilbehør du spiste masse av, eller du spiste unormalt store mengder. Prøv å legge inn ca. i vektklubben.no f.eks. Jeg tror du vil få en vekker :) Noen ganger må man bare nyte de fine dagene og fortsette på riktig måte dagen etter. Disse nydelige sommerdagene kommer altfor sjelden her i landet :)

Anonym poster: f99c6687a3dbb33cf237f08414f354eb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...