Gå til innhold

Hvordan er det å lese mye på Ipad (aviser osv.)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe nye Ipad med retina skjerm. Noen som har lest mye på den skjermen? Er det mer behagelig enn vanlig dataskjerm? Funker Dagblad-avis appen? Hvem er best VG eller Dagbladet eller noen annen avis?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonym poster: 5fbac561b774b82aa9ae5b6f9b020a9b

AnonymBruker
Skrevet

Har sluttet å kjøpe papiraviser etter at jeg fikk iPad. Syns det er utrolig bra. Egentlig en helt ny verden. Alle avis appene fungerer veldig bra og så er det jo VG+ som man kan abonnere på. Den har vunnet priser, noe som er veldig forståelig. Mange magasiner finnes nå også på iPad og de har ofte litt fiffige ekstra ting som man jo ikke får i papirmagasinet. Syns også forskjellen fra vanlig skjerm til iPad var stor i positiv forstand. Brukervennligheten og den visuelle opplevelsen blir i en klasse for seg. Jeg vil iallfall anbefale iPaden med retina display.

Anonym poster: f540ad02925cd30507dd827e7506fb0f

Skrevet

Har sluttet å kjøpe papiraviser etter at jeg fikk iPad. Syns det er utrolig bra. Egentlig en helt ny verden. Alle avis appene fungerer veldig bra og så er det jo VG+ som man kan abonnere på. Den har vunnet priser, noe som er veldig forståelig. Mange magasiner finnes nå også på iPad og de har ofte litt fiffige ekstra ting som man jo ikke får i papirmagasinet. Syns også forskjellen fra vanlig skjerm til iPad var stor i positiv forstand. Brukervennligheten og den visuelle opplevelsen blir i en klasse for seg. Jeg vil iallfall anbefale iPaden med retina display.

Anonym poster: f540ad02925cd30507dd827e7506fb0f

Takk for innlegg. Funker nå de nye appene slik at man ikke trenger å være online og kan laste de ned først? Jeg ønsker ikke å bruke den trådløst må VG+ f.eks. da lastes ned via vanlig datamaskin og så synkes inn på Ipaden?

Skrevet

Takk for innlegg. Funker nå de nye appene slik at man ikke trenger å være online og kan laste de ned først? Jeg ønsker ikke å bruke den trådløst må VG+ f.eks. da lastes ned via vanlig datamaskin og så synkes inn på Ipaden?

Poenget med en iPad er at den har nett selv, da. En avisapp kan ikke hente innhold fra en annen datamaskin, den henter over nettilkoblingen.

Skrevet

Poenget med en iPad er at den har nett selv, da. En avisapp kan ikke hente innhold fra en annen datamaskin, den henter over nettilkoblingen.

Enig. Men ikke om en er sensitiv for stråling. Tåler heller ikke så godt lukten av trykksverte fra avis (inneholder bl.a. tungmetaller). Så vidt jeg forstår kan en synke opp Ipaden på sin datamaskin der man har lastet ned avisen via kablet nettverk.

Skrevet

Bruker selv den nye iPad Retina, og jeg synes den er fantastisk. Du kan faktisk gjøre alt med den som du kan på en vanlig PC. Det eneste minuset er vel at den ikke støtter Flash. Ikke at det har vært noe problem for meg i grunnen. Og det er digg å automatisk synkronisere med alle de andre Apple produktene jeg også eier. (iPhone og MacBook)

Skrevet

Alle nettbrett er bare tullete greier... Ikke helt telefon, og ikke helt laptop.

Skaff deg noe som dette her isteden http://www.microsoft.com/surface/en/us/default.aspx

Da har du et nettbrett som du kan bruke paa akkurat samme maate som en laptop, pluss at du faar mye mer for pengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...