Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

følger ikke så veldig med på fotball som dere skjønner, tipper dette er noe alle vet :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er fra Argentina, som ligger i Sør-Amerika ;)

• Liker 3
Skrevet

Lol...

Skrevet

Tror nok det er fordi han er argentinsk, altså han spiller på landslaget til Argentina. :)

Skrevet

Haha :)

Det var en god grunn.

Skrevet
:fnise:
Skrevet (endret)

.

Endret av Klips
Skrevet

Han kunne tatt Spansk statsborgerskap og spilt for Spania, noe mange mener han burde i.o.m at han har bodd i Barcelona stort sett hele sitt liv.

Men han valgte å beholde det argentinske statsborgerskap og spille for Argentina.

• Liker 1
Skrevet

Aha, nå begynner jeg å føle meg virkelig opplyst :)

Gjest notetur nomen
Skrevet

Aha, nå begynner jeg å føle meg virkelig opplyst :)

Også syns jeg du bare kan skrinlegge den negative selvfølelsen, når som du faktisk har fått med deg hvor han holder til hen, til vanlig. Det er det ikke alle som har. "Messi? Er det en kjent fotballspiller?" sa min kjære.

Hun er interessert når det norske landslaget spiller en kamp, men da vet hun ikke hva de som er på banen heter.

Og hun har venner som tror at Mons Ivar Mjelde er en kjent AP-politiker. Så ta det bara lungt.

;)

Skrevet

Det var snilt, nå smilte jeg for meg selv her :)

Skrevet

Og hun har venner som tror at Mons Ivar Mjelde er en kjent AP-politiker. Så ta det bara lungt.

;)

Jeg måtte google han :ler:

Du er ikke den eneste som ikke er så oppdatert på fotball, TS. På tross av en særdeles fotballgal samboer så er ikke jeg det heller ;) syns det var en litt søt tråd da :)

Skrevet

Men, det ville vært awesome om Messi spilte for Spania. Messi er det lille (STORE) som Spania trenger for gjennombrudd via midtbane.

Åhhh, våre drømmer om hvordan Spania ville vært da.

Men igjen, tenk om alle polsk fødte spillere som spiller for Tyskland ville spilt for Polen. Da ville polen vært i semifinalen.

Og Gomez spilt for Spania.

Özil for Tyrkia.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke så peiling på fotball du SemperFi, for spania klarer seg jo helt utmerket uten messi ;)

Anonym poster: 51f2323930f7a092a3e3d96ca42fa9f1

• Liker 1
Skrevet

Du har ikke så peiling på fotball du SemperFi, for spania klarer seg jo helt utmerket uten messi ;)

Anonym poster: 51f2323930f7a092a3e3d96ca42fa9f1

Det gjør de så absolutt! :)

Nei, jeg har vell da ikke peiling på fotball jeg. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...