Gå til innhold

Ansiktskrem for sensitiv, acne-prone hud

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er på leting etter en god ansiktskrem for sensitiv/intolerant hud, men som også er beregnet for hud som er acne-prone.

Jeg har sett på endel kremer, men det virker som om de fleste inneholder glycerin, som tetter porene mine :(

Er det noen som vil anbefale meg en god krem? Da blir jeg takknemlig :)

Anonym poster: c4cc0d9c6d42b066b3577c47ccaa74be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Matis? :) Elsker det merket.

Purete er serien for uren hud.

Delicate er serien for sensitive hud.

Skrevet (endret)

Jeg liker også Matis Delicate, men den gir ikke så utrolig mye fukt, og er vanskelig å få tak i. Har også prøvd Hydra Floral fra Decleor. Den er lett å få tak i, men fungerte ikke for huden min... sannsynligvis på grunn av essensene eller hva enn det kalles. Nå bruker jeg en fra Skin Doctors som heter Skinactive Intensive14 Day Cream. Den har SPF 15. Gir litt mer fukt enn Matis Delicate, og litt mindre enn Decleor Hydra Floral. Har SPF 15, tørker raskt.

Koster £26 hos FeelUnique, men $14.95 hos CheapSmells (+ frakt.)

PS: Om huden din er "sensitiv" som i at du reagerer på parfyme, tror jeg ikke den er noe for deg. Om den er sensitiv som i at du reagerer på "dårlige ingredienser" så tror jeg virkelig den er noe du kan prøve. :)

Endret av Miah
AnonymBruker
Skrevet

Bioline er en serie tilsvarende Matis fortalte hudpleieren min meg da jeg i Matis sin tørkeperiode prøvde å få tak i min faste krem, så jeg fikk med prøver fra det merket. Nå bruker jeg Bioline sweet relief og denne funker supert for meg, like god som Matis.

Om natten bruker jeg Decleor aroma white c+ recovery brightening night cream som jeg heller ikke reagerer på, source d'eclate reagerer jeg på ved langvarig bruk og rensene til Decleor.

Glyceryl Stearate, Glyceryl-3-Diisostearate, Polyglyceryl-3-Diisostearate er de glycerin-variantene som tetter porer foresten. Ren glycerin er ufarlig.

Anonym poster: 6c77e48d56e3a6fb05fd306416af3f09

Skrevet

J bruker den hvite runde boksen t Nivea. Og den blå boksen m fet kren. Ellers er mye på apoteket fin for min hud med akne og resten

Skrevet

Viss det er fukt som trengs, ville jeg gått for jeunesse om du skal ha matis, selv om det ikke er serien for sensitiv hud (delicate). kremene er milde likevel. :)

AnonymBruker
Skrevet

J bruker den hvite runde boksen t Nivea. Og den blå boksen m fet kren. Ellers er mye på apoteket fin for min hud med akne og resten

Med disse kremene er det ikke rart du har kviser!

Anonym poster: 6d69fc876781e9e2f358fa6f7a4b392e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...