Dahlia Skrevet 28. mai 2002 #1 Skrevet 28. mai 2002 Jeg søker herved høytidelig om opptak til englene og regner meg selv om en ekte englesanger. Er en storelsker av pærebrus *ler*. Er englesangerstillingen opptatt så kvalifiserer jeg også til tråkk-meg-gjerne-på-tærne-men-ikke-hopp-på-foten-min-engel. Deres svar imøtesees og håper på positivt svar
Væren Skrevet 28. mai 2002 #2 Skrevet 28. mai 2002 Kjære Dahlia! Du er mer enn hjertelig velkommen som englesanger-engel i vår eminente og lystige engleflokk! Lystig englesang får vi aldri nok av! Gleder oss til å få høre mange lystige og glade strofer fra deg! Velkommenklem fra 12
Linnda Skrevet 28. mai 2002 #3 Skrevet 28. mai 2002 Heisann, hoppsann!!! Flott søknad! Jeg er sikker på at Væren godkjenner den, bare hun får somlet seg inn her. Prøver meg på et lite VELKOMMEN, jeg! 12
Linnda Skrevet 28. mai 2002 #4 Skrevet 28. mai 2002 Jammen tok hun meg i siste minutt da!!! GRATULERER og velkommen inn i menigheten!! Skal det være litt pærebrus??12
Dahlia Skrevet 30. mai 2002 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2002 Jeg kan i gleden over å ha blitt opptatt som englesanger, by på ekte hjemmebrygget pærebrus og vakker englesang Det er bare å kaste seg ut idet.. så blir vi et stort vakkert kor
Gjest Haugtussa Skrevet 30. mai 2002 #7 Skrevet 30. mai 2002 *synger med* Velkommen, Dahlia? Kan jeg også få smake hjemmelaget pærebrus? 12
Gjest Haugtussa Skrevet 30. mai 2002 #8 Skrevet 30. mai 2002 Ops! Skulle være et utropstegn på andre linje der da. Mente ikke å sette spørsmålstegn ved deg, Dahlia!12
Dahlia Skrevet 30. mai 2002 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2002 Selvfølgelig skal du få pærebrus Synger med *s* Dette høres bra ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå