Gå til innhold

Shampo som gjør den hvite puddelen vår helt hvit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til en god shampo eller noe annet som kan fjerne det gule fra ørene på den hvite puddelvalpen vår? Hun er snart 7 mnd, og fortsatt gul på ørene.

Har lyst å stille henne ut, men regner med hun ikke når langt med gule ører:-)

Anonym poster: fb3fc92f667740641af6d98777a8c76a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på om det gule er der av misfarging eller om det bare er litt gyllen babypels som ikke har blitt byttet ut med ny pels.

Er det pelsen som er gul så må du bare vente, er det misfarging så kan du sjekke ut chris christensen white on white serien.

Anonym poster: ceb8a5149352221a2b00e3a05513db6e

Skrevet (endret)

Sikker på det ikke er babypels? Vår frise hadde gule/gylne ører opp mot ettårsalder hvertfall. 😊

Hør med en dyrebutikk med godt utvalg. Det finnes mye.

Håpet det ordner seg. 😊

Endret av Smula
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en hvit terrier, og jeg bruker en lilla shampo jeg kjøper i dyrebutikken som er for hunder. Blir så fin å hvit atte :)

Anonym poster: 8d35c51f15430c24583efd54d2bf8a07

Skrevet

Jeg bruker Chris christensen. Fantastiske produkter!. Shampoene skal ikke vannes ut som man vanligvis gjør, så da er det veldig viktig å få ut all såpen. De shampoene er virkelig en favoritt, jeg bader hundene ofte da de foretrekker gjørmebad, og vi er ofte på utstilliing. Vi har tidligre brukt en flaske jeg ikke husker navnet på, flaska er rund og hvit, den finnes til forskejllige farger på hunden, forskjellig struktur osv.

Prøvd også hundesonen.no -> forum og søk der etter hva folk bruker :)

AnonymBruker
Skrevet

Hun har nok fortsatt gylden babypels, men blir jo også skitten når hun er ute, spesielt på beina:-)

Skal sjekke ut Chris Christensen, takk for tipset:-)

Anonym poster: fb3fc92f667740641af6d98777a8c76a

Skrevet

Mange produkter fås ikke kjøpt i dyrebutikkene, men hvis du bor i nærheten av en hundeutstilling ta en tur innom der, eller bestill fra nettet :) Å bestille fra internett kan også være billigere enn på hundeutstilling/ dyrebutikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...