AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Jeg har en master i et fremmedspråk og søker nå etter jobber. Jeg har lyst å jobbe innenfor reiseliv, men jeg har ingen reiselivsutdanning eller relevant arbeidserfaring (utenom butikkjobb). Noen her som jobber innenfor reiseliv som kan fortelle meg hvorvidt det er noen vits for meg å søke jobbe hos div. reisebyråer, hvis ikke jeg har den spesifikke utdanningen? Jeg forhørte meg hos et reiselivsbyrå og der nevnte de at de gjerne vektlegger Amadeus-kurs. Dette Googlet jeg , og jøss, så sykt dyrt det er.. Anonym poster: 045069460b1f2a2e1212322e443b3fb7
MissStiles Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Jeg kjenner ingen som har fått jobb i et reisebyrå uten å ikke ha utdannelse innen reiseliv eller jobberfaring.
Gjest Quake Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Jeg kjenner ingen som har fått jobb i et reisebyrå uten å ikke ha utdannelse innen reiseliv eller jobberfaring. Det gjør jeg! Så det er mulig, men kan vel være vanskelig da det er mange som tar reiselivsfag.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Jeg kjenner noen som har fått f. eks resepsjonistjobber i hotell eller reisebyrå og som deretter har fått andre jobber i bransjen uten annen erfaring/utdanning. Med master i fremmedspråk vil jeg tro at den enkleste veien for deg er som guide i norge ved museum ol. =) Anonym poster: ab375382111751e6e8bd95db8ccafcab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå