Gå til innhold

200 stk hver dag

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
har trent armer en måned og ser tydlig resultater der' date=' quote']

Hvilke øvelser gjør du ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Hva med feks. bruke romaskin? trener man ikke rygg mage armer og lår på en effektiv måte da? er usikker, men lurer på om det er noe for meg.

Og hvor ofte dvs, hvor mange ganger skal jeg drive og ro for å merke forskjell? dæven, jeg er grønn på slikt. Men er motivert til å starte å trene, hele kroppen verker etter det!

Håper noen kan svare meg her... :)

Du trener mest rygg. Dvs ryggstrekkere og rygg forøvrig. Armer og ben er også med på bevegelsen, men styrkeeffekt er liten.

Ang effekt må du da se på hvor mye du trener, bellastning, hva du spiser og ellers gjør etc.... Ergo ikke lett å si for oss...

Lasse

Gjest Anonymous
Skrevet
Fettforbrenning, som det er sagt - for å deffe.

Jeg ville forøvrig heller tatt færre - og virkelig tunge (riktige) sit-up's, enn 200 "lette".

Etter du du har fortalt, så tar du selv situpsene teknisk veldig feil da.... :wink:

Poenget er å gjøre dem riktig, og ikke trene hoftebøyerne..... Press korsrygg (vipp bekkenets nedre del opp og mot deg...) og magemuskler nedover når du går opp. Du vil da ikke klare gå opp lengre enn at korsryggen hele tiden ha kontakt... Rett og slett fordi du "kobler ut" hofta...

Kjenn etter at du bruker magen, kjenn dem dra deg opp.... Stopp et sekund på topp...

Jeg vil anta at bare 10% av dem jeg ser på senteret gjør denne øvelsen riktig, og dermed får mindre kvalitet i forhold til den tid de bruker på øvelsen...

Lekabøllis: Flott bilde forresten :D Men Ikke mye likt deg vil jeg tro?! 8)

Lasse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...