Gå til innhold

Barnet mitt skal over på "stor-avdeling" i bhg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min skal over på en avdeling for større barn etter ferien, han har gått ett år i den avdelingen han er nå.

Hvordan gjør dere det med gave? Det blir for mye å gi noe til alle ansatte, men er det greit med en blomst til avdelingen?

Anonym poster: 0175128356d44dab6ae6e4050b4bb337

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir ingen ting. I vår barnehage bytter barna avdeling hvert år, så det hadde blitt kaotisk om alle skulle gi gave hvert år..

Skrevet

Her gav vi ingenting. Følte derimot at vi fikk en gave. Et flott album med masse bilder og go'ord om datteren vår :)

Men altså, du kan selvsagt gi en blomst, men det er ikke nødvendig. Det er litt rutine for dem dette...

Skrevet

Jeg kjøpte en gave til de fire som jobbet på småbarnsavdelingen til gutten vår når han sluttet der ett er et år. Jeg hadde vært utrolig godt fornøyd med dem, og syns det var koselig. Tror ikke det var så mange som gjorde det samme, så det virket som om de satte pris på det også.

Gjest Beate
Skrevet

Nå skal vår sønn bytte barnehage, men jeg tror jeg hadde gitt noe uansett. Jeg er kjempefornøyd med de ansatte på avdelingen hvor sønnen min har gått og jeg villle vise at jeg har satt pris på de. Jeg kjøpte en bærbusk som de plantet på uteområdet. Den kostet 150 kr og ble veldig godt mottatt.

AnonymBruker
Skrevet

Sist gang vi byttet avdeling, gikk flere foreldre sammen om å kjøpe en gave til avdelingen og en gave til de voksne.

Veldig greit, for da ble det litt mer skikkelig gave til begge to, uten at det kostet oss for mye. Tror vi ga Sing-Sang-kort til avdelingen, og gratisbilletter til Køben-cruise til de ansatte.

Anonym poster: 41f09c428d3e9609ade7f22aeffa058c

Skrevet

Blomster sånn rett før ferien er kanskje litt unødvendig. Med tanke så levetid. Forrige uke kom en mor og ga oss en eske Toffefee til pauserommet. En hyggelig gest som ikke koster stort. Et kort med noen gode ord kan være vel så hyggelig ;)

• Liker 1
Gjest Modig mor
Skrevet

Vi har kjøpt en fin bildebok til avdelingen når våre barn flyttet over til storbarnsavdelingen. Inni skrev vi en hilsen, og når de store er på besøk på småbarnsavdelingen, hender det vårt barn tar fram boka og ser i den sammen med smårollingene.

AnonymBruker
Skrevet

Koselig med en konfekteske til pauserommet, et koselig kort som barnet feks har tegnet på, en bok til avdelingen eller liknende:) Ingen forventer gave, men er koselig å gi noe syns jeg, trenger (og bør) ikke være dyrt!

Anonym poster: 362d797624ecaf640426497452cddf5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...