Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Søkte på en jobb i går, søknadsfristen gikk ut i går. De ringer i dag og vil ha meg på interju på fredagen klokken tolv, noe som er helt umulig. Da det er masse sykemeldinger på jobb og vi har ingen vikarer og sette inn. Jeg har ikke lyst og si til de på jobb at jeg skal på intervju og det hadde blitt krise om jeg ikke kom.

Hva synes dere, lite forståelse fra de som skulle ha interjue? Eller hadde dere bare sagt til arbeidsgiver at dere måtte ha fri? Jeg forsto det slik at det skulle avgjøres fort, fordi folk gikk ut i ferie. har søkt flere jobber da sp ingen krise. Tenker litt sånn om de er så iite fleksible så kanskje lite bra om en ikke fikk jobben.

Anonym poster: 9e40b3f97f649d2381ef38da76a1f7db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo helt hvor lyst du har på jobben? Om du har søkt mange steder og endelig fått svar ville jeg prioritert å få kommet meg på det jobbintervjuet. Kan du ikke ta lunchpause akkurat da?

Anonym poster: 8260887cc13e38caad48bfe94ac4471a

Gjest Tekola
Skrevet (endret)

Det er jo litt avhengig av hvor langt unna det er, hva slags jobb du har nå og så videre, men om det tar halvannen time og det ville vært mulig å få til, burde jo det la seg gjøre i forhold til jobben din? Eventuelt forklart dette for intervjuerne og spurt om du kunne fått et annet tidspunkt. Hvis det ikke er mulig er det deres tap, tenker jeg da.

Edit: Rettskriving.

Endret av Tekola
AnonymBruker
Skrevet

Spurte du om du kunne få intervju på et annet tidspunkt? Det burde jo være positivt for evt. ny arbeidsgiver også at du prioriterer jobb...

Anonym poster: 20638accbf420cd9a317d5ae0c23acef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...