Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Vet ikke helt hvor jeg skulle legge dette) Vi skal ha med lillemor på 18 mnd på Allsang på grensen i juli. Er lyden såpass høy at vi burde ha med hørselsvern til henne? Kommer nok til å sitte ganske langt bak siden vi ikke gidder å stå lenge i kø med et lite barn. Og så lurer jeg på om det er lov å ta med vogn inn på området? Har lett på nettet, men finner ingenting om det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært der, men har vel sett absolutt alle sendinger de siste 3-4 årene. Hver gang ser jeg smårollinger med hørselvern, så noen mener i alle fall at det er nødvendig. Jeg ville tatt med for å se an behovet :)

Ang. barnevogn har jeg aldri sett noen vogn der, så det vet jeg rett og slett ikke.

Skrevet

Ta med hørselsvern!

viss lyden ikke skal bli så høy som forventet er det jo bare å ta dem av, koster ikke mer enn ca 150 kr for et par mener jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Hvor kjøper man hørselsvern til barn?

Skrevet

Jeg mener å ha sett det hos Claes Olsson, de har i alle fall mye rart :)

AnonymBruker
Skrevet

Felleskjøpet har hørselvern.

Anonym poster: 9bcf007ab334ad0fdd7a5ae8d016890b

Skrevet

Fant hos Coop Xtra. Det blir nok en kamp å få henne til å ha dem på, hun river av alt som ikke sitter fast :gjeiper: Men ser flere små på programmet i dag som ikke har hørselsvern, så om hun nekter å ha dem på får vi satse på at det går greit :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg hadde kjøpt og tatt med, er jo bare å ikke bruke hvis det ikke er behov. Har selv div hørselsskader og mange i familien, jeg hadde antakelig brukt ørepropper selv..

De har på Clas Ohlson og Jula, og begge har rosa :D (du har jo ei datter) De har garantert hørselsvern andre plasser og, kommer an på hvor dere bor..

Anonym poster: 477e20a922a0072b52993f0814574d49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...