Gå til innhold

Runde bord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser dette har vært oppe før, men mine spørsmål er selvfølgelig helt annerledes enn alle andres... :wink:

Jeg har veldig lyst på et lokale der vi kan ha runde bord med ca 8 stk. rundt hvert. Er det noen som har erfaringer å dele om dette?

Hvordan satt brudeparet med foreldre/forlovere?

Var det noen av gjestene som var misfornøyde med å måtte sitte med ryggen til brudeparet?

Og et lite ps. spørsmål: hvor i en kabal med runde bord/brudeparbord burde jeg plassere en ikke-så-populær-stemor? :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jei vi skal ha runde bord,8-9stk på hver..Og hvor brudepar+foreldre s itter på ett lanbord foran alle rundbordene...

jeg har også en "stemor" som deg og henne setter jeg sammen med gjestene på de runde bordene..Om hun kommer til å sitte nærme oss tror jeg ikke...Setter henne der jeg føler for det,må jo se ann hvem hun skal sitte sammen først..Skjønner problemet,...

Skrevet

Jeg har både stemor og stefar. De skal begge sitte oppe sammen med mamma og pappa :D

Skrevet

Jeg føler att det blir helt feil å ha de sammen med foreldra mine..

derfor ønsker jeg de ikke oppe hos meg

Skrevet
henne setter jeg sammen med gjestene på de runde bordene..Om hun kommer til å sitte nærme oss tror jeg ikke...Setter henne der jeg føler for det,må jo se ann hvem hun skal sitte sammen først..

My thought exactly :briller:

Da blir neste spørsmål min svært-så-sympatiske-stefar...

Han kan heller ikke fordra henne, så jeg har i alle fall tenkt at de skal slippe å sitte sammen. Tror hun skal få sitte på et bord med noen andre fra den kanten av familien.

Skrevet

Stemmer det at det er over to år til du skal gifte deg nybrud....?

*nysgjerrig*

Skrevet
oi det var da lenge til

Ihvertfall lenge nok til at ikke engang jeg hadde giddet å bekymre meg for hvor svigermor skulle sitte..... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er sånne som deg som får meg til å bli stressa.

:)

Skjønner at du har begynt å glede deg til bryllupet allerede, men ikke ta sorger og problemer på forskudd. Hvis du bestemmer alle detaljer nå - to hele år før bryllupet - kommer du til å bli lei av hele greia lenge før det nærmer seg. Men det er selvfølgelig lov å drømme. Lykke til.

Ingeline

(Og selv har jeg en vanskelig bestemor jeg ikke helt vet hvordan jeg skal plassere...)

Skrevet
Stemmer det at det er over to år til du skal gifte deg nybrud....?

*nysgjerrig*

Eh, ja :oops:

Ganske nøyaktig to år, da...

Jeg skulle gjerne ha giftet meg i morgen, men vi må spare opp litt penger. Ikke at vi skal ha et bryllup i millionklassen, men vi er relativt nyutdannede med barn og har ikke all verdens økonomi. Men vi har altså satt datoen til den lørdagen som er nærmest Valentinesday i 2006. Akkurat nå holder jeg/vi på å finne ut hvor mange vi vil/kan be, og hva slags lokaler som dermed er mest aktuelle. Vi kan jo velge og vrake når det er så lenge til!

Det der med hvordan folk skal plasseres var bare noe som slo meg da jeg prøvde å se for meg hvordan det ville se ut med de runde bordene.

Og jeg er ikke redd for at jeg skal bli lei, jeg har jo drømt om å være prinsesse hele livet! Men tida kommer nok til å gå saaakte. :wink:

Skrevet

Vi skal ha runde bord med 8 personer rundt bordet! På vårt bord kommer vi, våre foreldre og forlovere til å sitte..Har også en stemor som ikke er super populær, setter henne med stefaren min(stakkar) og noen fra pappas familie og noen som kjenner henne så vidt og er meget omgjenglige!!

Svigermor kommenterte(som alt annet) at hvis vi skulle ha runde bord, kom noen til å sitte med ryggen til oss og det var jo helt tragisk hørtes det ut som..Men verken sambo eller jeg er så veldig glad i oppmerksomhet, så om ikke alle øynene stirrer på oss under middagen er det heeeelt i orden for oss! Regner ikke med at det blir så mange gjester som reagerer på det heller..

Skrevet

nybrud: kos deg du; jeg drømmeplanla lenge jeg, men nå nærmer det seg sannelig.

Selv skal vi ha småbord (dvs kvadratiske) med åtte rundt hver. Har vært inne på tanken med et rektangulært hovedbord, men heller nå mer mot å ha bare småbord, hvor vi vil sitte i et av hjørnene sammen med forlovere (3 stk), toastmaster (hans søster) og evt min bror og min kjæres nevø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...